Jan Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Jeg forakter, jeg HAATER edderkopper. De ekle bena med hår på.. Men kan ikke si jeg har frykt for de, de er bare ekle. På lik linje med drit. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Mens en kamerat av meg var i syden og han leste blad kom det en stor tarantell ned på skulderen hans! off jeg hadde sikkert daua Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Kjæresten min har desverre arachnofobi, eller edderkoppskrekk som det også heter. Er det noen som har noen tips til hvordan man kan gjøre noe med dette? hun klarer ikke lete etter dette selv på nettet siden det er bilder av edderkopper hele tiden. Jeg klarer faktisk ikke finne noe annet enn å gå til psykolog, noe jeg tror er å overdrive litt, må jo finnes noe man kan gjøre selv? Som med alle andre fobier så er eneste løsning positiv erfaring med det man er redd for. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 så et program på discovery eller national om kattefrykt, der ble han gradvis utsatt for en katt i et bur, som ble satt nærmere og nærmere, sakte, men sikkert og til slutt sluppet ut. Han frika helt ut og begynte å gråte, en mann på 2.10 eller no. Lenke til kommentar
Mysil Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Hvordan overvinne krokofobi? Eller lettere kjent som krokodille-angst, min kjæreste har det og hun trenger hjelp PLEASE HJELP Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 så et program på discovery eller national om kattefrykt, der ble han gradvis utsatt for en katt i et bur, som ble satt nærmere og nærmere, sakte, men sikkert og til slutt sluppet ut. Han frika helt ut og begynte å gråte, en mann på 2.10 eller no. Så det jeg også. Gikk på National Geographic. Ville aldri trodd han var redd for katter. Litt synd det ikke helt funket. Han gikk tilbake i gamle spor tilslutt ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå