jaymz Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Jeg skal kjøpe bærbar, og har tenkt på denne: http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=53805 Denne pcen har et kraftig grafikkort, og jeg lurer på om dette gir mye lyd i fra seg. Da jeg oppgraterte grafikkortet mitt på hjemme pcen fikk jeg betydelig mer støy (Sapphire radeon 9600 128mb), enn med mitt gamle gforce på 32mb. Mvh Trond Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 GPU'er på laptoper er, såvidt jeg vet, som regel vifteløse. CPU-vifta, derimot.... Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Den vil nok utvikle støy, men kanskje ikke så mye som du tror. Viftene til acer er, etter hva jeg har fått med meg, rimelig stille, selv under tung bruk. Kommer selvsagt ann på øret som hører, men tror den skal være stille. Selv min FS M3438 med GF 6800GO bråker veldig lite, og vifta finnes ikke sjenerende... Den er som regel helt rolig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå