e(XP)erience Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Er det noen som vet om det kommer en ny sånn dere samleboks med de nye filmene? Slik som med de gamle filmene. Et "må-ha-objekt" i samlinga Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Jeg er rimelig sikker på at Lucas & CO ønsker å lansere alle filmene, enhanced til det ytterste, i en vanvittig boks. Lenke til kommentar
e(XP)erience Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Får da håpe det. Jeg har den dere boksen med de gamle og er da nesten 100% nødt til å komme en til med de nye. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Jeg er rimelig sikker på at Lucas & CO ønsker å lansere alle filmene, enhanced til det ytterste, i en vanvittig boks. håper den kommer, venter på den så skal jeg kjøpe den. tenkte å vente til den kom før jeg kjøpte noen av Star Wars filmene Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Får da håpe det. Jeg har den dere boksen med de gamle og er da nesten 100% nødt til å komme en til med de nye. Kommer sikkert til å bli noe lignedne som Alien Quadrilogy sin samleboks. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Blir vel salg av SW 3 en stund først, så box med de tre nyeste og nylansering for boxen med de gamle, og så box med alle filmene, og til slutt enhanced/directors med alle (og kanskje enhanced/directors med de tre nyeste en gang imellom der)... :!: Skikkelig $$$ business det der.. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 jeg skal ha meg den boksen med ALLE filmene Lenke til kommentar
Geita Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Håper det kommer en boks med de gamle filmene, uten alt det nye CGI-eriet Bare klårere bilde og lyd (enn VHS) hadde gjort susen.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Jeg vil ha en 3-pack som står i stil til den forrgie! Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Jeg er rimelig sikker på at Lucas & CO ønsker å lansere alle filmene, enhanced til det ytterste, i en vanvittig boks. Det er en sånn en jeg går og venter på. Gadd aldri kjøpe den boksen som er ute nå i påvente av en enda kulere boks med alle filmene og ekstramateriale så du sitter i det opp til øynene. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Jeg vil ha en 3-pack som står i stil til den forrgie! Enig. Også kan SF Norge gjerne være så omtenksomme at de gir ut epsiode 3 på VHs så noen kan få komplettert samlingen sin Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 jeg skal ha meg den boksen med ALLE filmene Det skal ikke jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå