killekille Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Jeg har et logitech quickcam. Billig men greit. Det fungerte utmerket så lenge jeg hadde win Me, men etter installasjon av XP henger det med en gang jeg prøver å bruke det. Dette gjelder alle program som benytter kameraet, ikke bare logitechs software som jeg forøvrig har lastet ned nyeste versjon av. Noen som har opplevd lignende? Hva gjør jeg? Abit KT7A RAID Duron 800 384MB ram 2x80 GB IBM GXP 120 Soundblaster live XP Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Selg hovedkortet, bruk windows 2000, eller kjøp et pci usb-kort som _ikke_ er lagd av via. Kt133(A)-hovedkort med windows xp takler ikke usb-webkamera på den innebygde usb-kontrolleren. Slik er det bare. Jmf. forum på http://www.viaarena.com Jeg har en liten søt vanilje-w2k-installasjon på en av diskene mine som kun brukes til å hente ut bilder fra mitt portable creative webcam go plus. Hmmm skal jeg ha via-chipsett neste gang tro? Nei! mvh Are-Harald. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå