Spr0cket Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Leste i en annen post om Mediaportal til bruk sammen med tv-kort. Har lenge siklet på nvtv, evt fra pov, men hørt masse om at sw på den suger. Noen som har erfaringer med nvtv eller andre kort og erfaring med mediaportal? Skal brukes til å ta opp, helst mpeg2. Har øvrig hardware som støtter dette så sw komprimering er mulig men helst best mulig hw komprimering. edit: har sett på ati 550 pro og POV NVTV. Ønsker meg timeshift og det hadde ikke vært dumt med doble tunere slik at jeg kan se på noe annet mens jeg tar opp. Men jeg er helt grønn på dette med tv-kort, arti å høre om det er noen som har noen erfaringer. Endret 20. september 2005 av Spr0cket Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Kjenner ikke Mediaportal, men har et NVTV dual tuner fra XFX selv ... er usikker på hva du mener med at SW på denne suger? - Jeg bruker ikke noen software, men kun driverne som spratt rett opp når jeg putta inn kortet, alt funka som en drøm i Windows XP Mediaxxxx iallefall .. Når det gjelder billedkvaliteten på dette kortet så er den helt overlegen Hauppage kortene iallefall, - har et PVR-350 liggende og det blir omtrent som en dårlig vits i forhold :/ Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 (endret) takk, akkurat slikt jeg vil vite. Det jeg vurderte var POV NVTV, men jeg tror begge bruker nvidias forceware drivere/sw. Det jeg sikter til er erfaringene som er postet i prisguiden på dette produktet. Bruker du ikke noe program til å se tv i det hele tatt? Funker kortet sammen med winxp? "alt funka som en drøm i Windows XP Mediaxxxx iallefall ..." <--- windows media center edition eller windows mediaplayer du sikter til? Endret 20. september 2005 av Spr0cket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå