notarget Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Hei Fatern blir snart 50. Og trenger tips til en skikkelig fin gave Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) En fin cognac slo an hos meg vertfall. Særlig siden pappa samler på cognacer. Gjerne litt dyrt, men jeg spleiset med min bror. Du kan jo gi han en del DVD'er og CD'er. Ting pleier ikke nødvendigvis koste så mye for at det skal slå an. Endret 20. september 2005 av Bimmelom Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Du kan tegne en tegning! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 pappa fikk motorsag til sin 50-årsdag. kunne det vært noe? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Faren min fikk gåstol og en intravinøst-pose. Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Vel kva som interesserar faren din? Min er veldig friluftsliv-interessert, og til 50-årsdagen hans i sommar kjøpte eg gåvekort til han som han skulle bruke på fjellsko. 1000kr kom det på, ikkje nok for eit skikkeleg par, men nok til å dekke ein del av det iallefall. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Hei Fatern blir snart 50. Og trenger tips til en skikkelig fin gave Et blad innenfor et emne han liker? Film eller musikk? Bok (bøker)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå