FenrisC0de Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Vel, da har jeg startet Edvards Data Assistanse. Jeg tilbyr folk pc support osv.. det er ikke poenget, poenget er hvordan kan jeg markedsføre det? Hvordan får jeg kunder? Web = http://www.e-da.co.nr (Skru av høytallere før du går inn, er ikke helt ferdig med flash'en enda ) Takk for tips.. Endret 20. september 2005 av Earth657 Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 1. Annonsere i lokalavisa 2. Henge opp lapper i lokalmiljøet 3. Ehh.. spread the news.. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 For en ubrukelig URL du har fått deg. Sorry, må bare si det. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Fjern signaturen din og legg inn en ny en med reklame. Reklamer på kinoen Lever ut flyers i postkassen til folk Bruk det sosiale nettverket ditt Angående siden din, så var den veldig fin utseendemessig, men jeg ville kanskje ha reformulert en del av teksten, med tanke på at de som vil ha den type support, ikke ANER hva du prater om. "Defragmentering? Systemvedlikehold? Kommer han til å ta fra hverandre maskinen? Slikt er sikkert veldig dyrt.." Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 For en ubrukelig URL du har fått deg. Sorry, må bare si det. 2nd that. Faktisk en av de mest ubrukelige URLer jeg har sett på svært lang tid. e-da.sex ville faktisk vært bedre. Det går i hvert fall an å huske Anyhoo; Som nevnt, heng opp lapper og ta en kjøretur med noen hundre flyers og legg i postkasser. Du kan også registrere deg på diverse bedriftskataloger på nettet. Vet ikke hvor stort markedsføringsbudsjett du har, men det finnes uansett noen som er helt gratis Lenke til kommentar
pakke Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Angående siden din, så var den veldig fin utseendemessig Må si meg uenig der. Designer Edvard skyskrapere? Hva er poenget med å starte den plagsomme animasjonen i headeren hver gang man laster en ny side? Hva er i det hele tatt poenget med disse animasjonene som går i loop konstant? Slik jeg ser det bare skriker de etter oppmerksomhet, og leder dermed effektivt blikket vekk fra det viktige - innholdet. Jeg tviler sterkt på at dette designet treffer målgruppa spesielt godt. Er man på leting etter eyecandy finner man det plenty av andre steder. Chatboksen er også helt unødvendig all den tid du har et forum på sida. Ikke minst er det en gyllen mulighet for små plageånder til å legge igjen sine visittkort. Det ser ikke spesielt seriøst ut nå, med "poop" på forsida. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Synes fremdeles den var fin. Han sa han ikke var ferdig med flash'en enda. Må si meg enig angående det med chatboksen, dog. Skal innrømme at jeg ikke studerte siden noe særlig mer enn bare et raskt overblikk. Jeg ville ha fjernet musikken helt forresten. Det var forresten en liten ting til jeg la merke til denne gangen: Edvard's data assistanse? Litt orddeling ute og går her. Jeg er også usikker på om apostrofen egentlig blir brukt slik i det norske språk. Mener det skal være Edvards data-assistanse. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 takk for all tilbakemelding, og som sagt er siden langt fra ferdig.. men jeg synes ikke www.e-da.co.nr er så veldig vanskelig URL (jeg mener, alle britiske sider slutter på .co.uk, samme greia). Når det gjelder flashen er jeg helt enig, musikken og animasjonen skal jeg nok fjerne helt. men jeg synes fortsatt designet er greit.. Chatboxen er helt ubrukelig ja det var egentlig bare jeg som trikset litt.. Når det gjelder skriveleifer, så ja, de er det mange av, og det må bli sett over ordentlig først.. Når det gjelder avansert terminologi, så tror jeg de som ønsker defragmentering av disken eller whatever, vet hva det er snakk om. Ellers må jeg konstatere at det er bevist at vitenskapelige ord som folk ikke skjønner hva betyr, blir folk imponert av hehe.. Takk igjen Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Hvis de vil ha defragmentering av disken, så kan de vel gjøre det selv? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Uæh! Musikk på sida? Kva samanheng har designet med sida eigentleg? Lag først eit design som samsvarar med sida di. Lenke til kommentar
pakke Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Når det gjelder avansert terminologi, så tror jeg de som ønsker defragmentering av disken eller whatever, vet hva det er snakk om. Hvis de vet hva det er snakk om trenger de neppe deg til å gjøre det for dem. Det du må tenke på er hvordan du skal lure de som ikke vet hva det er snakk om til å tro at de trenger en defragmentering. Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 OK, i rask rekkeføge etterhvert som jeg tråler gjennom sidene dine: Generelt: - Flashen er vel intens som multimediaopplevelse... Jeg kan heller ikke raskt se relevansen av innholdet der (fugl? skyskrapere?) - Unngå "ord deling", det virker uprofesjonelt - Stavefeil må lukes ut (f.eks. "netverk") - Det blir kanskje litt rart å hele tiden si "vi" og "oss" når det er bare en person her. Hovedside: - Beskriv dine tjenester etter hva brukeren opplever (virusproblemer, spyware, lite plass på disk, treg maskin, tregt nettverk), og ikke etter hvordan problemene løses (oppdatering av virusprofiler, defragmentering, rensing av register osv) - Pris: det kan bli mye feilsøking ogh deretter et par enkle, raske grep, dette kan gjøre at enkelte føler de betaler mye for noe som burde være en liten jobb. Legg in tekst for å berolige her. - Erfaring: hva kan du skilte med her? Lite erfaring betyr mye feilsøking og i realiteten høy pris (se over). Evt. referer til siden "Om oss". - Link: "Posted by Edvard on mandag 19 september 2005" kommer til en side som krever registrering, min oppfatning er at jeg vil ha raske og direkte svar på linker fra hovedsider. Forum: - Dødt. Litt aktivitet her gir et bedre inntrykk av at noe faktisk skjer og at dette ikke døde hen i forfjor. Priser: - Tid 00:60:00 er snurrig (pirk) Spørsmål og Svar: - Kanskje egnet å heller legge inn i forumet for å skape litt tegn til aktivitet der. - "Hva hvis problemet som blir fikset oppstår en gang til?": jeg hører av andre at dette er en sliter, og at mange i ettertid klager over at ting fungerer anderledes enn før. her bør du tenke deg om og sikre deg. Kontakt Oss: - Dersom du er ute hos folk, kan det være greit med et mobilnummer her. Om oss: - Av en eller annen grunn er tittelen på siden ikke "Om oss", men "Hvem er Edvard?" (pirk) - " Alder: 16 år" pluss " Har jobbet 2 år på Software Innovation" vil få mange til å stusse. Barnearbeide? - "men sluttet grunnet lang klumsete arbeidstid og mengde": negativ omtale er sjelden bra, i tillegg gir dette inntrykk av at du ikke liker å arbeide. - "Etter dette bestemte han seg for å starte sitt eget lille IT firma": er firmaet registrert? - Har du sertifiseringer av noe slag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå