DE1 Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Heisann! Jeg skal til NY og Washington D.C snart, jeg lurte litt på hva jeg skal kjøpe med til kjæresten. Det må ikke være foor dyrt, jeg er 14 år og årslønna mi er på ca 10 000 Noen forslag, hva liker jenter? - Hva kan jeg kjøpe fra USA? Lenke til kommentar
royale Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 En t-skjorte signert av Rupert! Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Klær? Åssen klær da? "I love my boyfriend" i diamanter på en string truse?` Neida, men seriøst, hvilke klær? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 En t-skjorte signert av Rupert! Veeeldig romantisk Lenke til kommentar
royale Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 En t-skjorte signert av Rupert! Veeeldig romantisk ja, be Rupert om skrive "I love you, navnet til dama de", mer romatisk får du det ikke! Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 En t-skjorte signert av Rupert! Veeeldig romantisk ja, be Rupert om skrive "I love you, navnet til dama de", mer romatisk får du det ikke! Det er vel ikke bare bare å få tak i Rupert heller kan jeg tenke meg? Lenke til kommentar
Never Can Tell Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 eksklusivt undertøy er jo alltid kult. Men siden du bare er 14 får du jo ikke oppleve det på et par år uansett Ellers har de mye fancy suvernir-saker i USA. Kule ting som ingen i Norge har er også fett. Når jeg vari USA i fjor kom jeg hjem med en haug shotteglass, bl.a. til kjærsten. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 eksklusivt undertøy er jo alltid kult. Men siden du bare er 14 får du jo ikke oppleve det på et par år uansett Ellers har de mye fancy suvernir-saker i USA. Kule ting som ingen i Norge har er også fett. Når jeg vari USA i fjor kom jeg hjem med en haug shotteglass, bl.a. til kjærsten. Hva er "shotteglass" ? Lenke til kommentar
Never Can Tell Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 glass du drikker f.eks tyrker shots av. Eller tequila. Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Ta med en flaske Jack Daniels fra Tax free'n. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Ta med en flaske Jack Daniels fra Tax free'n. Hva er DET for noe da? Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Ta med en flaske Jack Daniels fra Tax free'n. Hva er DET for noe da? Whiskey. Men det er du for ung til å kjøpe. Kjøp en Solo. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Ta med en flaske Jack Daniels fra Tax free'n. Hva er DET for noe da? Whiskey. Men det er du for ung til å kjøpe. Kjøp en Solo. Romantisk, solo fra USA! Hehe Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 husk å sende ett postkort der du sier at du savner henne og slikt, mistener at slikt aldri går dårlig hmm, hva vil en 14 år gammel jente ha? (regner med hun er din alder)? Det får noen andre, nærmere den alderen svare på, men klær virker bankers..gjerne noe som er vanskelig å få tak i her på berget? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Joda, hun går i klassen min, min søte jente! Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Eh, har dere vært lenge sammen egentlig? Gaver er jo litt særiøst... Hva med en liten suvernir bare? Lenke til kommentar
NorthThe_Great Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Kjøp aldri klær i gaver (gylden regel). Interesser? Interne spøker eller lignende..? Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 pepperspray. et objekt med enorm nytteverdi som man ikke får tak i i norge. alle 14 år gamle jenter bør ha en box. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå