rikkmund Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 lurer på å kjøpe denne, da det virker som denne typen er markedets mest stillegående. Lurer derfor på om mitt Neo2 s939 hk, med 2*512ddr, amd64 3000+, Audigy 2, Usb Wifi, Cd og Dvd-rom, og xfx 6800gt agp vil holde til denne psuen? Takker for svar Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Skal gå fint det, men markedets mest stillegående? Hmmmmm... Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 he he mente visst en av de mest stillegående. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 he he mente visst en av de mest stillegående. nesten lødløst Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Den virker ganske bra, kjøpte den nesten selv for noen dager siden men bestemte meg til slutt for en Tagan siden alle sier så mye bra om de.. Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Ok..nå har jeg lest meg tullerusk om psu og kabinetter. Fra før har jeg en sonata 2 med tilhørende psu. Dette settet er jeg svært lite fornøyd med. Psu synes jeg bråker i forhold til min gamle FS350w, samt at min Samsung Spinpoint 8mb dirrer noe vanvittig når den jobber. Mulig denne er defekt, men har testet en tidligere med samme resultat. Enkelt og greit, så selger jeg Sonataen for noen hundrelapper og kjøper nytt utstyr. Burde jeg da gå for: 1. Enermax Noicetaker samt ett godt stille kabinett 2. Kjøpe Nexus Breeze 3. Mist 500w samt ett brukbart kabinett 4. NorthQ 4775 500w samt ett godt stille kabinett Forlanger ikke superpsu, men at den er særdeles stille og stabil. Har en følelse av at Mist psuen blir litt overkill for meg da jeg ikke overklokker idet hele tatt. Takker for svar Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Overkill blir nok ikke 500w uansett. Om du ikke bruker alle 500w så blir den ikke særlig varm og da blir det enda mindre bråk pga vifte/vifter i psu går på lavere turtall noe som er en fordel.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå