Makaber Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Jeg har fått en visjon om å kyle en slange i hølet på siden av subwooferen min, og bruke den til å pumpe luft inn i kabinettet. Innspill? Tips? Kommentarer? Lenke til kommentar
sten Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 kyl heller slangen i munnen din og blås kraftig. ??__?? Lenke til kommentar
EC Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Da må du i såfall bruke en tilbakeslagsventil, ellers vil subben bare flytte luft fram og tilbake. For øvrig stiller jeg meg litt tvilende til om det er lurt; det blir ganske kraftige vibrasjoner inni kassa av det. Men du gav meg en idé..... Følg med på overklokking, kanskje det blir noe. -yummy- Lenke til kommentar
RostamX Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Ellers så kan du jo putte slangen oppi rompa og spise masse bønner eller erter.... Neida ikke no diss men jeg tviler på at jeg kommer til å lese om: a Norwegian guy bla.. bla.. sub-woofer bla... bla..and the results are fantastic bla... bla.... review på tomshardware :smile: Lenke til kommentar
Crinos Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Om du så vil bruke bassvibrasjonen til å hente luft med. så må du tenke på et par punkter. 1. ingen luft når du ikke spiller. 2. lite luft om du ikke spiller høyt nok 2½. spill mest techno musikk 3. det vil faktisk ødelegge for basslyden (lyden må reflektere riktig) 4. vibrasjon 5. luft i fra en subkasse er som regel varmet opp av sub-elementet. (Ikke mye, men litt) (har målt temperaturen inne i kassa mi [200liter], og temperaturen er ca 1-2 grader over rom temperatur) Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 stikker du noe inn i bassporten vil lyden bli borte/eller VELDIG svak (hvis det blir tettet igjen blir lyden helt borte) fordi elementet må flytte luft for å lage lyden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå