Blåbær Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Som emnet sier, etter å ha mottat filen så prøver jeg å åpne filen og der står det at windows har blokkert filen for sikkerhets skyld. Går da til der filen skal ligge men finner ingen. Så inntil videre så når folk sendermeg filer så blir filformatet endret fra .mp3 til .kkk f.eks filen er det samme og alt fungerer bra. Så virker som om Messenger har et innlagt blokkering for mp3 filer. Bruker skype for de av på min kontaktliste som har det. Så, er det noen som vet hvordan jeg skal omgå det? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 istedenfor å trykke på linken til fila i msn vinduet,så går du direkte til mappa og åpner den der,da funker det. men IKKE trykk på den i msn vinduet,da blir fila slettet.... Lenke til kommentar
K.. Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 istedenfor å trykke på linken til fila i msn vinduet,så går du direkte til mappa og åpner den der,da funker det. men IKKE trykk på den i msn vinduet,da blir fila slettet.... Er det ingen måte å komme rundt filslettinga? Deaktivere det på en måte? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Har slitt med det lenge, men tusen takk for hjelpen. Endelig kan ta imot filer fra n00b folk som ikke klarer å endre på filformatet. Og som ikke gidder å skaffe seg skype. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Alternativt kan du patche med patchen fra http://mess.be. Med den blir du kvitt en masse reklameknapper etc etc. Klikk på Get Mess Patch. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 istedenfor å trykke på linken til fila i msn vinduet,så går du direkte til mappa og åpner den der,da funker det. men IKKE trykk på den i msn vinduet,da blir fila slettet.... Er det ingen måte å komme rundt filslettinga? Deaktivere det på en måte? ikke som jeg veit om,kan jo prøve den patchen som blei nevnt her. Jeg er ikke sikker på hva som gjør at den blir slettet,har alltid trudd det har vært security center,men det har jeg deaktivert,og det skjer fortsatt,men nå skjer det ikke alltid... hehe,ja ja... funker på måten min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå