Gå til innhold

hjelp med premod kabinett

Anbefalte innlegg

Jeg driver å bygger en pc for en kamerat, og han er førstegangskjøper av pc, og vil ha et premod kabinett, har sett på noen raidmax kabinetter, da mest på scorpio og cobra. Leste litt om kabinettene på forskjellige sider, og scorpio fikk litt hets for dårlig kjøling, der cobra var mye bedre, men han ville ikke ha cobra for kameraten hans har det og han vil ikke ha det samme.

Kriteriene for kabinettet er:

-Premod med muligheter for neon's, LED's og no sånnt

-gjerne at det er et bra kabinett i seg selv, bra kjøling, god plass til å montere osv.

-helst ikke overstige 600 kr uten strømforsyning

tar imot alle ideer med åpne armer, vil bare at han jeg bygger pc for skal ha mye å velge mellom, samt at han får et kabinett som holder et passe kvalitetsnivå, og at han syns det ser tilfredstillende ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

først vil jeg si en ting.. mange av de pre modda kassene har veldig lav kvalitet osv.. eks raidmax, collor, osv. og man går veldig fort lei de på en måte.. men man er jo fjortiss kun en gang så :p hehe er er en liste med noen pre mods: som er ganske greie ;)

Mercury sine kabinetter er ganske "kule" og skal vist være ganske greie sånn ellers og.. litt uten om det vanlige og til under 600kr på microplex :)

Antec PlusView 1000AMG som ligner veldig på et chieftech finnes jo.. tror det skulle være ganske ok :thumbup:

Chieftec Dragon er jo en klasikker.. og er ganske så kjent for god kvalitet og kjøling :yes:

men et lite tips.. legg på 49kr(649) og du får tt soprano.. kompis av meg har dette kabinette og det er absulutt og anbefale.. har selv "storeboren" tt tsunami og det er jeg 110% fornøyd med.. kompisen av meg er kjempe fornøyd..

- veldig pent :thumbup: fin front dør og et stort vindu som er som skapt til katoder..

- god kjøling, 2stk 120mm vifter og 1stk 92mm vifte.. det er også et veldig fint støv filter på den ene 120mm vifta :)

- usb, mic, lyd, firewire på toppen under et lite sexy lokk :thumbup:

-lås til sidedøra, og de "2" frontdørene, og 2 "gigantiske" thumbscrews bak

-føtter under kabinette som kan "brettes" ut og inn..

tt sviking har jeg også hørt veldig mye bra om :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...