nree Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Har laget eit map i Valve Hammer Editor men plutselig begynner CT i terror spawn Legger ved mappet... EDIT: FIXED Se neste innlegg!! (tok vekk bugge mappet) Endret 20. september 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
nree Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Fikk det til Hadde lagdt 1 CT spawn i T spawn området... Legger ved mappet uten bugs... legg alle filene inn i cstrike/maps EDIT: Mappet er også 24/7 (vertfall i dag ) her: goggen.game-host.org Endret 20. september 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
nree Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Screenshot Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Hummmmm.. Det ser jo brukbart ut, i vertfall til å være ditt aller første. Skal teste det i helgen Lenke til kommentar
nree Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Jeg følgdte noe av din guide Newt32 Tusen takk for den fine guiden!! ( http://home.no.net/newt32 ) Lenke til kommentar
-Raistlin- Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 fokuser mer på textures i fremtidige maps du lager....jeg lagde jo oxo slike i begynnelsen og de er god trening med gometri og alt sånn... prøv å bruke en ny tekneikk hver gang du lager et map så bra ut til å være det første mappet ditt, selv om jeg hater aim og fy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå