JoaJoa Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Ble litt missfornøyd med touchpaden på tundran. På de bærbare pc'ene jeg har vært borti har det høyre feltet i touchpaden vært til for å scrolle opp og ned. Dette er ikke mulig med tundra'n? jeg får det iallefall ikke til å funke. Veldig tungvint å flytte musepekeren å trykke nedover på scrolleknappen i hjørnene på skjermen... tungvint å lese lange dokkument iallefall. Samt den midtknappen på touchpaden funker heller ikke.. Er denne til for å scrolle? lagt inn drivere cd'ene men den funker fremdeles ikke... Noen som vet? Endret 20. september 2005 av JoaJoa Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Prøv å scrolle ved å holde fingeren din helt til høyre på kanten. Det funket bra på min AOpen 1551. Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 ja du mener helt til høyre på touchpaden? dette går ikke... lurer på om den runde midtknappen som er i mellom de to "museknappene" kan brukes til å skrolle.. men denne knappen fungerer ikke. Hadde vært best om jeg kunne ha skrollet med touchpaden som vanlige bærbare men Lenke til kommentar
sparks Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Funker å scrolle med min 1557 her ved å dra fingeren på høyre side : ) Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Det ordnet seg Søkte etter nye drivere til musa, og den fant noen nye, så alt ordnet seg Takker for innspillene Endret 20. september 2005 av JoaJoa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå