smeboe Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Skal levere inn en artig frase o.l. til å ha på russekortet innen TORSDAG! Hva sto på DERES russekort? Hva skal stå på deres russekort? Jeg lover at jeg ikke skal bruke mottoet deres, det er mer ment som inspirasjon... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Vi har fått en katalog med 600 mottoer å velge mellom. På russ.no står en del av dem, tror jeg. Jeg tror jeg skal ha "5 om dagen, 6 om natten", men er litt usikker enda. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Jeg stjal topicen til #hw.no en gang... Rape is such a negative term, They should call it supprise sex! Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Vi har fått en katalog med 600 mottoer å velge mellom. På russ.no står en del av dem, tror jeg. Jeg tror jeg skal ha "5 om dagen, 6 om natten", men er litt usikker enda. Sant, vi har den vi også... må bla litt i den, kanskje... Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Mitt: I'm so good at sex I scream my own name. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Et dårlig ordspill om hvor mye sex du har er jo det vanligste (har samlet russekort i mange år, så jeg veit hva jeg snakeer om!) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Hva med å søke? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Dead babies are like potatochips. You can't have just one. Eller noe i den duren. Husker ikke. Endret 20. september 2005 av LarsP Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 En dag uten Donald er som ris uten fløte, tyting og sukker. Helt for jævlig! Det sto det på rosarussekortet mitt ^^ Klarte å unngå å skaffe meg russekort da jeg var blåruss, vet ikke helt hvordan det gikk for seg, men... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Cuter than baby Jesus. Don't drink water, fish fuck in it. Furry little bunnies! Bouncing hither and thither on a plush marshmallow field! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Mitt tips til russen: få dere MANGE kort. I min by kunne ikke barna få nok. Jeg hadde 1k stk. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Hadde 500 kort, men fikk kanskje bare gitt bort 300 av de. Jeg så ganske skummel ut der jeg vandret med Whisky-flaska, sodomi på ryggen til russefrakken og nagler på distinksjonene. EMO-LARSP :tomleropp: Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Dead babies are like potatochips. You can't have just one. NASTY Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Mitt tips til russen: få dere MANGE kort. I min by kunne ikke barna få nok. Jeg hadde 1k stk. Ble så sinnsykt lei av det der til slutt. Endte med at jeg hver gang dumpet en bunke på bakken, og lot dem sloss om dem. Like greit. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Jeg hadde: TLF: 555-PWN adresse: ja "motto": Noen sier at gode ideer er dyre. Jeg gir dem bort gratis mot en klem!" Mange klemmer fikk jeg av det ja. Og ble fort tom for gode ideer... Finn på noe selv. Det er best. Temaer som sex, alkohol og slikt synes jeg er det mest idiotiske man kan ha på russekortet. bildet mitt var et fra da jeg var 2-3 år gammel. fant ikke på noe bedre ettersom jeg sendte det inn via internett 1 time før fristen Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Jeg våknet en søndagsmorgen etter en lørdagsnatt. Det gikk en spurv på tunet og trampet som besatt. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) What's the difference between a dead baby and my girlfriend? - I don't kiss my girlfriend after sex. If a tree falls on a baby in the forest, and no one is around to hear it, is it still hilarious? Endret 20. september 2005 av Glint 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Mitt tips til russen: få dere MANGE kort. I min by kunne ikke barna få nok. Jeg hadde 1k stk. Ble så sinnsykt lei av det der til slutt. Endte med at jeg hver gang dumpet en bunke på bakken, og lot dem sloss om dem. Like greit. And that's how it's done Lenke til kommentar
mushi Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Unngå voldtekt - si JA Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 "When cherries are red they are ready for plucking, when girls are sixteen they are ready for fucking" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå