Gå til innhold

Tips til ny firmware til NEC1300A

Fjelldal83

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei,

Jeg bruker den v.1.08v2 Holliday med 1300A og har brukt den i nesten 2 år uten problemer. Den er sonefri.

BitSetting fungerer fint i Nero og gjør, at brente DVD-filmer blir registrert som "DVD-video" av min gamle (og noget kresne) Memorex stue-DVD-spiller.

1.08v2 firmwaren er fra desember 2003 og støtter desverre ikke de nye medier som er kommet til siden da.

F.eks har jeg nyligt kjøpt nogen Verbatim DVD+R 8x som den ikke vil brenne på mer end 2,4x (burde jo gøre det på 4x som er max for 1300A).

Det blir nok en ny brenner på mig innen lenge :roll:

Mvh

Kimmer

Endret av Kimmer
Lenke til kommentar
Hei,

Jeg bruker den v.1.08v2 Holliday med 1300A og har brukt den i nesten 2 år uten problemer. Den er sonefri.

BitSetting fungerer fint i Nero og gjør, at brente DVD-filmer blir registrert som "DVD-video" av min gamle (og noget kresne) Memorex stue-DVD-spiller.

1.08v2 firmwaren er fra desember 2003 og støtter desverre ikke de nye medier som er kommet til siden da.

F.eks har jeg nyligt kjøpt nogen Verbatim DVD+R 8x som den ikke vil brenne på mer end 2,4x (burde jo gøre det på 4x som er max for 1300A).

Det blir nok en ny brenner på mig innen lenge :roll:

Mvh

Kimmer

Hei, har prøvd nå å oppgradere fra versjon 1,7 til v.1.08v2 Holliday. Står bare error: specify the driver. Har prøvd å velge -pri, men det går ikke. Hva gjør jeg galt?

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

etter at jeg oppdaterte firmwaren min på ND-1300A så

har den sluttet å reagere på cd! jeg klarer ikke finne noen cd jeg putter inn tilogmed orginale! men DVD plater derimot ingen problemer! uff jeg har prøvd en del firmware versjoner nå for å få ting til å funke som det gjorde før! ser ikke ut til at noen av dem vil fikse problemene mine!

kanskje noen har noen gode forslag til hjelp

Lenke til kommentar

Kanske på tide å kjøpe sig en ny DVD-brenner - koster jo ikke alverden i dag og du får støtte for de siste nye medier i tillegg.

Som skrevet tidligere har jeg ingen problemer med BIOS v.1.08v2 Holliday på min 1300A. Funker stadig som en drøm.

Oppgraderte selv til en BenQ 1640, som jeg er svert fornøyet med.

Mvh

Kimmer

Endret av Kimmer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...