ivanp Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 noen som kan gi meg link event info om beste DV kamera? til pris under 5k? Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Hei, denne tråden er feilplassert, så jeg flytter den for deg. Legg merke til at det finnes en rekke ulike fora her. Du får tilgang til de fra menyen til venstre (i noen skin ligger menyen på toppen) Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Ikkje at eg ikkje vil hjelpe, men dette, og liknande emne, har vorte diskutert mykje dei siste månadane. Søk, eller berre bla gjennom dei fyrste sidene av dette forumet (Videokamera), so finn du sikkert fleire trådar om dette. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Virker ikke som trådstarter hadde lyst til å endre emnefeltet. Så da stenger vi den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg