wildv Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Finnes det noe program som gjør det mulig å "se" hvilke programmer de forskjellige brukerne på et WiFi-nett bruker? Har en misstanke om at poden til naboen jeg deler nett med kveler båndbredden med et P2P program. Lyst til å finne ut hva slags porter jeg skal stenge! Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Det er vel mulig med airsnort til linux. Ellers er det letteste å koble en maskin mellom basestasjonen og routeren og så sniffe all trafikk som går igjennom der. Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 finnes programer for windows og men veldig få kort som er støtta. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 finnes programer for windows og men veldig få kort som er støtta. Wildackets Airopeek er et av de programmene. Så vil jeg tro det finnes en windows-utgave av airsnort også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå