Camron Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Jeg har en ny batterilader og ett helt nytt batteri til Creative Zen Micro som jeg vil selge, men vet ikke hvor mye jeg skal ta for det... Hvor mye tror dere er rimelig? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Kan du å lese? Ser jeg etter en kjøper? Jeg vil ha pris, akkurat som mange lurer på hvor mye pc'n deres er verdt... Endret 20. september 2005 av Camron Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Det er lov å spørre etter ein fornuftig salgspris på forumet, så posten bryter ikkje mot nokon retningslinjer. Lenke til kommentar
gustav Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 250 for batteri, 100 for lader. 300 samlet. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Så lite? Trodde det skulle bli nærmere det dobbelte jeg... Lenke til kommentar
gustav Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Vel, kanskje du kan legge til en 50-lapp til på batteriet, men dette koster rundt 350 hos nettbutikk, og de fleste foretrekker nok å kjøpe i butikk for å få garanti og reklamasjonsrett, selv om ditt er helt nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå