weebear Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 hei. jeg har kjøpt meg to nye harddisker på 250gb. men etter at jeg satte dem i pcen så sto det ikke noe om at de to harddiskene står i pcen på min datamarskin. de er ikke registret.. det er ide harddisker hvis det hjelper noe. noen som vet hva det kan være? trenger hjelp fort. takk for alle svar Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Du må partisjonere. Punkt 3 i sticky: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=165302 Lenke til kommentar
weebear Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 F*** fikk blåskjem når jeg gjorde det...:/ men pcen starta igjen..... men det kommer blåskjerm når jeg gjør det... må jeg formatere? Lenke til kommentar
weebear Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 (endret) nå kommer det opp disk boot failure når jeg har inni alle harddiskene.. men diskene står i biosen..... å når jeg setter inn xp-cd så står det fortsatt : disk boot failure, insert system disk and press enter. hva skal jeg gjøre? trenger hjelp fort Endret 20. september 2005 av weebear Lenke til kommentar
weebear Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 (endret) harddiskene står ikke innpå diskmgmt.msc ... hva er galt? det står bare den harddisken jeg har fra før. så står alle cd-rommene. kan det være at IDE kabelen er ødelagt? fordi de funker når jeg bruker den nye kabelen.. men ikke den gamle Endret 21. september 2005 av weebear Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå