Schnickaschnicka Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Hei. Leser en guide på engelsk, og står at jeg må trykke backspace. Hvilken knapp er backspace? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) "Viskeknappen", den over enter. Endret 20. september 2005 av zeph Lenke til kommentar
armykokk Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 ikke for å være slem, men dette minner meg om den gangen søskenbarnet mitt lurte på "ka slakks tast e egentlig any key?" :!: Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 ikke for å være slem, men dette minner meg om den gangen søskenbarnet mitt lurte på "ka slakks tast e egentlig any key?" :!: http://web14.compaq.com/falco/detail.asp?FAQnum=FAQ2859 Lenke til kommentar
blazern Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 ikke for å være slem, men dette minner meg om den gangen søskenbarnet mitt lurte på "ka slakks tast e egentlig any key?" :!: http://web14.compaq.com/falco/detail.asp?FAQnum=FAQ2859 Frequently Asked Questions :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 E bare nødt til å spørre dette etter å ha lest profilen og avataren din din: Hvordan i alle dager klarer du å være interressert i alt innen data, og modde et lianli, men fremdeles ikke vite hvilken knapp backspace er? og hva har du kalt den hittil egentlig? Er ikke vondt ment, men var bare nødt til å spørre. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 "Any key" er ikkje alltid korrekt. For eksempel når eg booter med ein XP-CD kan eg ikkje trykke på kva som helst tast for at den starter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå