tetra Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Hei Håper noen kan hjelpe meg litt. 1. Hvor høy temperatur er vanlig på cpu'en 2. Hvor høy hastighet bør farten på cpu viften være? På forhånd takk.... Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Det er tydelig at du er ny her på forumet ja... Du må da fortelle oss hvilken CPU du har, hvilken kjøling osv. En gjylden regel er at max temperatur bør ikke stige over 60 grader. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) 2. Hvor høy hastighet bør farten på cpu viften være? Kommer jo an på viften Endret 20. september 2005 av Pels Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Greit du er ny på forumet. Men litt mer informasjon hadde vært kjekt... Lenke til kommentar
tetra Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 CPU'en min er en AMD Athlon 2000+ 1,67 GHz... Har sjekket temperaturen i bios'en... Den ligger for øyeblikket på ca 60 grader. Men i det siste har pc'n min klikket og låst seg, og det virker som om cpu'en blir for varm. Derfor lurte jeg på hvor rask cpu'viften bør være. Den ligger 4600 Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Har du tatt en titt inne i pcen og sjekke att den ikke er full av støv. Tenker da på kjøleribben på cpu. Blir ofte mye støv som samler seg og gjør att cpu temp stiger. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Tror du bør spandere deg noen kroner i en ny prosessor kjøler jeg. Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 To ting du må gjøre hvis ikke gjort enda No 1 Kjøp en pakke Q-tip No 2 Bruk Q-tip pakka (ikke i øret, men på vifta og oppi ribba hvis ribba har brede nokk "vegger") Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå