Purfier Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Når det står at den har plass til hele 8 vifter, er det da en leding inn til Vifte Styreren som blir splittet til 8 ? Det er i grunn alt jeg lurer på Lenke til kommentar
Arachnid Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 hva da? DIGI DOC 5?? den har i værtfall 8 uttak til vifter som kjører (ikke molex) husker ikke hva det heter.. sånn hk inntak :razz: Lenke til kommentar
Purfier Skrevet 14. august 2002 Forfatter Del Skrevet 14. august 2002 ja, eks den DOC 5. Jeg trenger bare et enkelt svar på om det er så enkelt som å fest opptil å vifter rett i den, og 1 strøm leding inn i DOC 5'en. Lenke til kommentar
umy Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 ettersom jeg har forstått er det så enkelt ja. den har vel 9 kontakter da. en til hver vifte/neonlys el. lignende (8) og den siste til en større (er d 4-pins?,husker ikke) kabel, som selvfølgelig er til å få strømm til styringa. skrev ikke dette. takk til deg med batteriforslaget :razz: [ Denne Melding var redigert av: umy på 2002-08-16 16:30 ] Lenke til kommentar
umy Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 [ Denne Melding var redigert av: umy på 2002-08-16 16:28 ] Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 kansje den 9'ende er til å koble strøm til digital doc'en? Slik at den kan gi spenning til viftene? Går vel neppe på batteri :razz: Har egentli ikke peiling, så det der er vill jetting! Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 En viftestyring er en en enhet som styrer alle viftene, noen av dem er automatiske og går på tempraturer. Som regel kan du ikke bruke disse til lys "osv." Blandt annet Digital Doc 5 er automatisk. Gå til http://www.microplex.no, der kan du se noen av typene. Du finner disse typene ved å gå på "vifterviftesyring". Lenke til kommentar
oceana Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 jeg anbefaler deg å kjøpe deg noe annet i steden for DDOC 5. Du trenger det i grunn ikke, mye bedre å bruke 1/5 av pengene på en hjemmemekka viftestyring...:smile: klart det ser fett ut, men det er dyrt, og du kan gjøre omtrent det samme med noe du lager selv, bortsett fra automatiseringa da...følg artikkelen til yummy for eksempel =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå