Gå til innhold

UFO: Aftermath - Hvilket spill er det?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor selges dette spillet MeTa][iC?

I ei lokal Norli-sjappe nedi byen her (Levanger, ca. 8 mil nord for Trondheim).

BTW: Etter å ha lest litt i omtalen og sånn, er jeg absolutt interissert, og jeg tror nok at jeg går for et innkjøp i morgen, da skolen min ligger like i nærheten. Får håpe på det beste da. 50kr er uansett ingen ting om jeg ikke skulle like det, så det blir jo ikke store tapet. :)

BTW: Jeg har ikke spilt noen av X-Com spillene, så jeg tviler nå på at jeg kommer til å bli skuffet eller noe sånn. :)

EDIT: Wow, Aftershock komemr også, oppfølgeren til Aftermath, nå i Oktober. Da skal jeg nå i allefall skaffe meg det, for om jeg blir å like Aftershock (ser ut som at jeg vil like dets gameplay når jeg ser på screens, etc.), må jeg jo få med meg hva som skjedde før det!

Aftermath skaffes i morgen! :thumbup:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Nemmen, en "fellow" levanger fyr :p

Aftermath er et godt spill, men tok ikke interessen min med storm, pga at det var ikke X-COM slik som det en gang var, og ikke har vært siden Apocalypse.

Det er forresten basert på motoren til Silent Storm...

OT: Hehe, nei, jeg er faktisk fra Skogn. :)

Men spillet skal kjøpes i dag. Har lest enda litt mer nå, og jeg er absolutt overbevist om at dette spillet vil glede meg.

Lenke til kommentar

Jeg tror egentlig at det er svært fornuftig å kjøpe aftermath. Det er nemlig egentlig, om en ser det utenfor sammenheng med de "ekte" xcom spillene, et ypperlig spill. Om du så spiller apocalypse senere vil det antagelig føles som om utviklingen har gått riktig vei. Dette spillet tror jeg også det er relativt lovlig å skaffe gratis, og det er kanskje eneste mulighet også, ettersom det er ganske veldig gammelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...