Aleksander9175 Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) er det noen her som vet hva den engelske momsen ligger på?? har tenkt å bestille et spill fra play.com til svalbard (ingen toll, avgift eller moms) så derfor lurte jeg på hva den engelske momsen er på, der står at spillet kostar 18 pund (ca 216 kr) + toll og moms hvis du skal ha det til norge så jeg har litt lyst å vite sånn ca hva jeg må betale når jeg kjøper spillet ps. fri frakt på play.com Endret 20. september 2005 av pappman Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Engelsk moms, VAT, ligger på 17,5%. Men så vidt meg bekjent er det ingen moms på varene på play.com, da firmaet ligger på Jersey som er et såkalt skatteparadis på lik linje med Svalbard. Dessuten måtte de uansett tatt bort den engelske momsen når de sendte varer til utlandet, så du kan ikke få mer avslag i prisen enn det de selger den for, selv om du bor på Svalbard. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 haha du må vente 3 uker Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Edit: Glem det... så bare på avatar og ikke nick Endret 20. september 2005 av jonmagne Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 haha du må vente 3 uker Hvem, jeg? Vente 3 uker på hva? han må vente 3 uker før han får det Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 haha du må vente 3 uker Hvem, jeg? Vente 3 uker på hva? han må vente 3 uker før han får det Ja, så på avatar og trodde det var han andre fyren, glemte å se på nick... dere har jo kliss lik avatar Lenke til kommentar
Aleksander9175 Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 (endret) takk det koster jo bare litt over 200 kr for spillet å da er jeg fornøyd uansett Endret 20. september 2005 av pappman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå