Zl8 Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Hvor finner jeg den nettbutikken som har beste pris på xbox 360, samt kan garantere at skiten ligger i postboksen min 2. desember? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Hva med å stikke innom din nærmeste SpaceWorld butikk. Da jeg tenker de ikke har den dyreste Xbox360en. Og ta en forhåndsbestilling der! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Tror microsoft har lagt på en fastpris opplegg, dvs at alle forhandlere må selge for samme beløpet. Men regner med at du kan få det billigere i utlandet Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Hvor lang fra Norge da? Det må jo være PAL regner jeg med.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Er det ikkje samme system i Europa iallefall? USA og Asia har jo ein annan sone, så det hjelper fint lite. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 xbox360 støtter høyoppløselig tv, vet ikke om det systemet er oppdelt i flere markeder.. Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Hva med å stikke innom din nærmeste SpaceWorld butikk. Da jeg tenker de ikke har den dyreste Xbox360en. Og ta en forhåndsbestilling der! spaceworld har aldri vært kjent for å være billigst på noe som helst.....handler kun der som nødløsning. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Hvor finner jeg den nettbutikken som har beste pris på xbox 360, samt kan garantere at skiten ligger i postboksen min 2. desember? Det er vel litt drøyt tidlig å avgjøre det nå. 2,5 måneder før den kommer ut. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Prisen er ikke lik hos alle. Jeg har allerede sett den til priser over den veiledende prisen. Ikke sett noen som annonserer den billigere enn den veiledende. For min del kan jeg fint "tape" en eller to hundrelapper, og det ALLER viktigste er for meg som trådstarter er inne på. Hvem kan GARANTERE at den er i postkassen til 2. desember? Nettopp pga jeg har gledet meg til denne Boxen i snart et år nå kommer jeg til å stille i butikk med disk og lager for å sikre meg XBox360 2.desember FØR lunsj!. (Det kan jo hende at noen nettkunder er heldige og får den før 2. desember, men Posten Norge stoler jeg ikke på lenger og vet med 90% sikkerhet at de aldri ville få den i min postkasse til 2. desember.) Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Ingen kan vel "garantere" at du får pakka den 2.desember. Men de vil nok prøve så godt de kan. Spørs også litt hvor mange 360-er som blir solgt i Norge ved lansering. Om f.eks. Elkjøp, Expert, Komplett, etc får førsterett på de store leveransene. Tror det lureste vil være å møte opp på utsiden av en større butikk - en time før dørene åpner. DA er du garantert en boks den 2.desember. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Ser at komplett.no er oppført med 1310 stk av Hard Disk-utgaven. Det er vel tall direkte fra Norek som mange av nettbutikkene har som sin hoveddistributør. Ser ut til at det er en massiv logistikk på tingene da ja. Nei, blir nok butikkvindu på meg. Skal ikke se bort i fra at noen butikker selger den 100,- billigere for at vi skal gå i akkurat den butikken. Det er jo ekstrautstyr som kontrollere, spill, kabler og annet dill de virkelig har stor avanse på. Får du kunden inn for å kjøpe en XBox 360 er du rimelig garrantert på å få et mersalg i form av minst 1 spill, og kanskje noe annet små snacks. Tipper Elkjøp og de andre kjedene kanskje smeller til med en 3.295,- pris. Ikke at det rokker mye for min del, men at det blir god tilgjengelighet av konsollen ved release er viktigst for meg. Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Bestilte på komplett men får vel nesten forhåndsbestille ett spill ett annet sted om det evt. ikke kommer på komplett senere. er vel fort utsolgt i butikk! Lenke til kommentar
Zl8 Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Nærmeste elkjøpen min klarer ikke bestille rett støvsugerpose når jeg gir dem emballasjen fra den forrige, så at de skal klare å få inn en xbox 360 før jul ser jeg på som urealistisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå