ckyandy Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 hvordan finner jeg ipen til ruteren?? Lenke til kommentar
espinoza Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Gå inn i dos ledetekst og skriv: ipconfig /all Da skal du kunne se den. Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Gå inn i dos ledetekst og skriv: ipconfig /allDa skal du kunne se den. Noen tillegg her. Om du kjører XP eller 2000 så går du på start>Kjør, skriver inn cmd og trykker ok. Så skriver du inn ipconfig og trykker enter, da vil adressen til routeren komme fram bak Standard gateway. Lenke til kommentar
ckyandy Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 men gatewayen er bare 10.0.0.1 og når jeg skriver den inn i internett explore, kommer det bare: siden kan ikke hvises! Lenke til kommentar
AndrewL Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 men gatewayen er bare 10.0.0.1 og når jeg skriver den inn i internett explore, kommer det bare: siden kan ikke hvises! Hei ! Er ikke altid du kan bruke web browser for å gjøre instillinger på routern din . Kan tenke meg du har ngt . stemmer det ? så må du telnete inn på router start-kjør-cmd-telnet 10.0.0.1 eller så mener jeg at ngt har en webside du kan logge inn på,å gjøre forandringer . kan være jeg tar feil.... Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Viss eg ikkje husker heilt feil så er det ikkje webgrensesnitt på netopiaene til NGT. Derfor må du bruke telnet for å få kontakt med den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå