Gå til innhold

Kjøpe psp i Japan, garanti i Norge?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
altså produsent er ansvarlig for sitt eget produkt, uansett hvor du kjøper det... så klart

Hva mener du med det? At alle som selger psp har ansvar for det de selger? At sony har ingenting med garantien å gjøre...

Nei, at Sony som produsent har ansvaret.. Men det tror ikke jeg nemlig..

Men hør med Sony Norge først du. Det KAN jo hende :p

Lenke til kommentar

Kjøper man spill og ekstra utstyr i samme slengen, så kan man spare en del ja. Valuepack koster rundt 1400 kr i Japan. Selv med frakt og toll blir det mye mindre enn 2395 kr.

Legger du til frakt, mva og eventuelle tollgebyrer så er det vel egentlig ingen ting å spare :hmm: kanskje en hundrings eller to. Men uansett så mins jeg å huske at privatimport faktisk ikke er lovlig og at butikker i utlandet ikke skal exportere til andre land som fører dette produktet fra før.

Lenke til kommentar

Blir rundt 2000 kr med toll og frakt. Men jeg mente ikke bare å kjøpe valuepakka. Andre ting også, som film og spill og ekstra utstyr. Kan spare litt, men jeg får se på saken. Hvis det ikke er så mye, så gidder jeg ikke å stresse med å bestille fra Japan. Skal bare regne litt :thumbup:

Lenke til kommentar
Kjøper man spill og ekstra utstyr i samme slengen, så kan man spare en del ja. Valuepack koster rundt 1400 kr i Japan. Selv med frakt og toll blir det mye mindre enn 2395 kr.

Legger du til frakt, mva og eventuelle tollgebyrer så er det vel egentlig ingen ting å spare :hmm: kanskje en hundrings eller to. Men uansett så mins jeg å huske at privatimport faktisk ikke er lovlig og at butikker i utlandet ikke skal exportere til andre land som fører dette produktet fra før.

Javel...? Vil det si at det ikke er lov for oss å kjøpe Ringenes Herre Extended versjon fra play.com fordi den allerede finnes i Norge?

Eller mener du eksport til videresalg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...