Pilot_ Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Jeg kan nok være enig i at Jamba har redusert tiden før lyden kommer enn den var før. Før kom den med en gang! Men det er alikevell irriterende når man sitter å hører på musikk og plutselig kommer den stygge lyden. På Jamba-reklame generell er den stygge flashen og irriterende, men det er en annen diskusjon. TST ble still etter at Togo postet linken Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 TST ble still etter at Togo postet linken Ja, det var ein annan lyd i den tråden: Vi legger imidlertid ikke ut annonser med ufrivillig lyd og heller ikke pop-ups, og vi forholder oss til faste rammer hele tiden. Vi har også stort sett alltid annonser rettet mot målgruppen vår. Men utover det er dere nødt til forholde dere til at det er reklame på Gamer.no, som på de fleste andre nettsider i Norge og resten av verden. Kan ikkje ein reklame som spelar lyd når du held musa over den kallast "ufrivillig lyd"? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Jeg skjønner egentlig ikke helt hva dere synes er probemet, og nei jeg liker heller ikke den frosken, og tar derfor sjelden musepekeren min over den reklamen for å høre på han synge.... Og dere sier jo faktisk selv at det kunne vært verre, så hvorfor klager dere da? TST har faktisk sagt fra om at dette ikke vil gjenta seg osv. Så hvorfor mase mer om det nå. Snart er det godt to uker, og alle kan være fornøyde igjen! Og hvorfor er det merkerlig at TST ikke har svart etter at Togo postet, kanskje han har andre ting å gjøre faktisk... Kan ikkje ein reklame som spelar lyd når du held musa over den kallast "ufrivillig lyd"? Jeg mener ikke det. Gamer.no har faktisk funnet en god løsning ved å gjøre som de har gjort. Har nok mast på TST selv, men det var et engangstilfelle . Endret 21. september 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Kuroneko Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Pah. Lydreklame er irriterende, ja, men altså: Det er jo i det minste mulig å skru ned lyden, eller å flytte musepekeren. Jeg har langt større problemer med ristende og blinkende animerte reklamer som forstyrrer når jeg forsøker å lese lengre tekster (som f.eks. artiklene her). Jeg tror nesten jeg heller så at Gamer.no (eller hw-nettverket) godtok noen grusomme lyd-on-mouseover annonser enn at slike dukker opp igjen. Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Kan ikkje ein reklame som spelar lyd når du held musa over den kallast "ufrivillig lyd"? Jeg mener ikke det. Gamer.no har faktisk funnet en god løsning ved å gjøre som de har gjort. Hadde de plassert annonsen på et sted på siden som gjorde at en aktivt måtte flytte muspekeren din så hadde vi kunne diskutert om det var ufrivillig lyd eller ikke. Men når den blir plassert på et omtrent ungåelig sted, om du går inn på gamer via bookmark eller skriver adressen i adresselinjen. God løsning av gamer.no? De har jo ingen andre løsninger enn vg, dagbladet, itpro, osv. Hva er det som er så godt med denne løsningen? Det er bare tilfeldigheter at vi ikke har fått f.eks. den "puls" reklamen som har vært på diverse sider. I dette tilfellet har det vært en glipp eller grådighet som har årsaken til reklamen. I dette tilfellet håper jeg at glipp har vært årsaken. Lenke til kommentar
TST Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Annonsen er nå fjernet, og Jamba vil i fremtiden kun annonsere hos oss hvis de har en lydfri annonse, eller en annonse hvor brukeren må trykke på en knapp for å få frem lyden. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 Dette er første gang jeg har opplevd at en klage blir tatt til følge på denne måten. Må si jeg er imponert over at gamer.no hører så mye på sine bruker At dere velger å avstå fra lydreklamer er i mine øyne et stort pluss. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Annonsen er nå fjernet, og Jamba vil i fremtiden kun annonsere hos oss hvis de har en lydfri annonse, eller en annonse hvor brukeren må trykke på en knapp for å få frem lyden. TST, takk! Dere er med på å gjøre internett til et mer brukervennlig sted å være og jeg er igjen stolt av å være fast leser av Gamer.no og resten av HW-nettverket. Endret 23. september 2005 av Blib Lenke til kommentar
Togo Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Respekt +10, TST. Bra at du velger å stå for det dere mener og ikke la pengpungen styre nesa. Og tusen takk for at dere hører på deres lesere Endret 23. september 2005 av Togo Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Takk Dere gjorde det eneste riktige, etter min mening iallefall. Får ta meg en tur innom gamer.no igjen da. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 la ikke merke til reklamen en gang jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå