ritz00 Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 HeI! har nettop satt i ett eldre lydkort pga mitt live 5.1 gikk sondt. det nye kortet er ett Media forte Quad X-treme 4-channel PCI Soundcard 256. når jeg spiller cs så henger lyden etter noe voldsomt jeg skyter to skudd og lydene kommer 1-2 sekund etter. noen som vet hva jeg kan gjøre. bruker Windows Xp men det var akuratt likt i win2000 har lastet ned nye drivere fra hjemmesiden deres. Lenke til kommentar
ritz00 Skrevet 14. august 2002 Forfatter Del Skrevet 14. august 2002 ingen som har lignende problem???? er det lydkortet som er for dårligt? Lenke til kommentar
en mann Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Sett ned lydkvaliteten i options. Eller noe... Sjekk siggen min. Lenke til kommentar
ritz00 Skrevet 15. august 2002 Forfatter Del Skrevet 15. august 2002 har prøvd det men da skurrer den noe vanvittig. det skal da ikke ha noe med lydkortet å gjøre? gikk fint i gamle dager med soundblaster 16 å 128 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå