TurtleMan Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 BIOS Version 5.40.02.32.01 har jeg da. Har ikke oppgradert den før. Har lett på Gainward.de og det står BIOS der, men det står også at jeg må kontakte de for å få BIOS og det gidder jeg rett og slett ikke. Er det ingen enklere måte å få tak i nyeste BIOS? Er det noen som kan finne den til meg, si åssen jeg innstallerer den..? Og som kan bekrefte 100% at den funker og vil ødelegge skjermkortet på noen måte? Skjermkortet står i signaturen. BIOS Version 5.40.02.32.01 Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 fins ingen garanti for at biosen ikke vil rau*****le kortet ditt. og det er derfor de vil at du skal ta kontakt for da går du under garantien dems hvis ikke annet oppgis Lenke til kommentar
TurtleMan Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Uff, de er så stress å ta kontakt via mail osv.. Er det noen som har den norske mailen? Jeg må jo sende til tyskland! Gainward.de, det går jo ikke...? Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Babelfish ADVARSEL! vi du skal oversette til tysk også sende til tyskland så må du ikke gi dem addressen din babelfish oversetter hulter til bulter så kansje du skriver noe styggt til dem Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Dumt spørsmål kanskje, men hvorfor oppgradere? Lenke til kommentar
TurtleMan Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Jeg vet egentlig ikke. Men tenkte bare å ha den up to date liksom? eller er det egentilg ikke noe vits å oppgradere? Noen som har noen meninger om det? Endret 20. september 2005 av TurtleMan Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Jeg vet egentlig ikke. Men tenkte bare å ha den up to date liksom? eller er det egentilg ikke noe vits å oppgradere? Noen som har noen meninger om det? pynt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå