Cultofluna Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Har en Compaq Evo N800c med ett ATI Mobile Radeon 7500. TV'en jeg kobler den til er ett gammelt vrak av en tv og viser meg svart hvitt bilde istedenfor i farger.. Er det ett program som kan tvinge ut frekvensen fra skjermkortets s-video utgang til å oppdatere med f.eks 50 Hz? Jeg kobler til tv'en med en S-video kabel kobla på en scart. Har ikke muligheter til å gjøre noen instillinger på tv'en pågrunn av at fjernkontrollen er herpa Har også prøvd å skifte utsignal, men det er fortsatt det samme.. Noen som vet om program? Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 dermed støtter ikke tvn din s-vhs over scart. sjekk manualen. har du flere enn 1 scart på tvn? Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 dermed støtter ikke tvn din s-vhs over scart. sjekk manualen. har du flere enn 1 scart på tvn? Finnes nok ingen manual siden jeg fikk TVen fra ett hotell eller noe sånnt Er bare en scart inngang desverre.. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 da støtter nok ikke den tvn s-vhs signaler som sagt. du må da ha deg en ny tv Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Vel.. det vet jeg men burde jo ha vert en måte å fått det til på.. Har ikke råd til TV før neste lønnig desverre Oppkjøring og bilkjøp er dyrt nok det Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 da er det bare å vente med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå