McBitch Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Jeg holder på å mekke russekort, og lurer på hvor mange pixler bildet er? Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) tja, det kan da vel ikke være så veeeeeeldig stort tenker jeg... prøv med 150*90/110 *edit* kan du ikke bare forminske det? Endret 20. september 2005 av Neon-Sweet™ Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Jeg trenger ganske nøyaktige mål Paint suger forresten Edit: ser det at bildet mitt et kvadrat. Russebildet skal jo være rektangel, og det er vanskelig å slanke bildet Endret 20. september 2005 av stakan Lenke til kommentar
r Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Det er forskjell på antall pixler og antall cm du får printet ut, og det kommer an på dpi/ppi-en (hva det heter kommer an på hvilket program du bruker). Jeg tok russebilde av et par venninner i går, og der brukte jeg cm-målene 3,4 x 4,5 cm. Det blir 193 x 255 pixler, men da må dpi/ppi-en være 144 pixels/inch. Håper det ga mening... Dette var altså gjort i Photoshop. Edit: Forklarte litt bedre Endret 20. september 2005 av r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå