Luske_Ludvig Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Fordelen med å gå tur aleine er at du kan stoppe opp og bruke god tid til å ta bilder av de små tingene her på jorden. Sånn som denne dråpen. Jeg har brukt et Olympus C-750, supermacro og fokus låst på 3cm. Jeg har kjørt bildet gjennom neatimage, kuttet litt i det og tatt oppløsningen ned på et folkelig nivå. Lenke til kommentar
Eivind_bh Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 I og med at jeg bor rett nedenfor løvstakken syns jeg dette var en flott detalj du har latt merke til Er så flott når man går alene, da kan du både ha fugl, frosk, og menneske perspektiv på samme tid! Ellers flott bilde, gir en god stemning. og bra presentert Lenke til kommentar
Sarge Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Fint detaljbilde. Bra fokusering på dråpen. Synes også det er spennende hvordan de ulike barnålene i varierende grad er ute av fokus. Det gir dybde og spenning i bildet. En ting jeg tenkte litt på siden du hadde god tid. Hvis du hadde med noe av sort stoff, så kunne du ha forsøkt å bruke det som bakgrunn i bildet. Tror faktisk bildet kunne blitt enda renere i presentasjonen av dråpen om bakgrunnen var mørkere (sort). Endret 21. september 2005 av Sarge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå