mikaelt Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Når jeg legger inn driverne som fulgte til skjermkortet mitt, så blir skjermen bare svart og ingenting skjer. Skjermkortet er 8xAGP, hvoedkortet støtter kun 4x agp. Kan det være årsaken? Partisjonen er nylig formatert og nylig installert win xp på. Bør jeg laste ned nye drivere til skjermkortet å prøve da? PS! Før drivere blir lagt inn så får skjermen grønne striper, virker som skjermkortet er ødelagt på en måte. Lenke til kommentar
jajasikkert Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Gå inn i Bios og sett skjermkortet ned på 4x så kanskje det funker da. Lenke til kommentar
mikaelt Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Eneste jeg fant i BIOS var AGP-port instillinger, som allerede var satt til 4x. Fant ikke noen instillinger for skjermkortet. Lenke til kommentar
jajasikkert Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 men det skal hvertfall gå ann og sette ned får er det du MÅ! Siden et hovedkort som er for 4x klarer jo ikke kjører et 8x kort det sier seg nesten selv Lenke til kommentar
mikaelt Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Ja, er klar over det, men fant ikke noe i BIOS der jeg kunne stille ned på skjermkortet. Jeg kunne kun endre AGP-porten fra 4x til 3,2,1x.. Endret 20. september 2005 av mikaelt Lenke til kommentar
jajasikkert Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 da må du stille inn fra pc,en. Altså sett inn det gamle skjermkortet ditt og sett ned derifra. funker ikke dette må du rett og slett skaffe deg et nytt kort ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå