advr Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Som topicen sier, så finner jeg altså ikke navnet på lydkortet mitt, altså, hvilket lydkort jeg har, og derfor ingen drivere!!;o) Noen forslag til hvor jeg kan lete? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Se om du finner det ut med everest link Lenke til kommentar
advr Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 men, regner med det er det samme som Sisoftware Sandra? For jeg finner det heller ikke der, navnet altså;p Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Kan være forskjell på hva forskjellige progs finner, kan også prøve cpuz.. Lenke til kommentar
Martin-_ Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Du kan jo alltids åpne kabinettet ditt å se hva som står på lydkortet da? Regner med dette er et eget lydkort, ikke integrert...? Endret 20. september 2005 av Martin-_ Lenke til kommentar
advr Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Kan jeg vel, men fan, da må jeg bøye meg ned osv, stress ;o))) *sprek*. Men okeeei, er vel nærmeste jeg kan komme en løsning! Lenke til kommentar
Martin-_ Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Hehe, ja.... Men hvis du kjører win xp, må det jo være noe ganske eksepsjonellt du har, ettersom windows ikke finner drivere... Endret 20. september 2005 av Martin-_ Lenke til kommentar
advr Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Fant navnet. Creative Sound Blaster Audigy2. Men når jeg går innpå hjemmesidene til creative, er det bare driver-updates som er tilgjengelige. Hvordan skal jeg da få innstalert kortet?:s har ikke orignal-cd btw Lenke til kommentar
Martin-_ Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Hehe, har vært støtt på det samme problemet flere ganger selv. Sidene til Creative kan være litt vanskelige å finne fram på... Men anyway, det finnes en mengde ulike Audigy 2 kort, så du må velge ditt kort fra denne listen: http://no.europe.creative.com/support/downloads/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå