Gå til innhold

Hvor er det lurt å lvl nå?

Anbefalte innlegg

Er en lvl 47 warrior og sliter med å komme oppe i lvl, har omtrent gått tom for tanker om hvor det er bra å queste/grinde for å få lvl.

Så lurer på om dere har noen tips? tenkte å gjøre ZF til jeg var 50 men akkurat nå er det dårlig med grupper å få... så trenger andre ting jeg kan gjøre imens.

Så hva slags tips har dere å gi meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-19530
tenkte å gjøre ZF til jeg var 50 men akkurat nå er det dårlig med grupper å få...

stakkars deg, har aldri hatt problemer med å få zf grupper når jeg var på den lvlen :p

Lenke til kommentar
tenkte å gjøre ZF til jeg var 50 men akkurat nå er det dårlig med grupper å få...

stakkars deg, har aldri hatt problemer med å få zf grupper når jeg var på den lvlen :p

Har det ikke vansklig med å få ZF gruppe, ar bare at det var lite alliance folk å se når jeg prøvde etter at jeg var hjemme fra skolen.

Men uansett takk for hjelpen alle sammen.

Lenke til kommentar
searing gorge er overfyllt av mobs og du dør veldig mange ganger ganske kjedelig der og... er noen lvl 47 mobs som er enkle og grinde i tanaris rett før veien til searing gorge starter

tanaris: kalimdor

Searing gore: estern kingdom

eller?

--

jeg ville satse på ta ZF i allefall til 49. der får man utrolig masse Xp :D

Lenke til kommentar

Tar og bumper denne tråden med mitt spørsmål istedenfor å lage ny.

Jeg er nu en lvl 40 mage med en shitload of rested bonus. (Hakke spillt på 4mnd)

Så da vil jeg ha et greit sted å grinde en stund. Hvor jeg får greit med xp og penger. Mangler masse penger for å få mount. Håper noen har noen bra forslag :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...