Gå til innhold

Ukens tilbud

Anbefalte innlegg

Er det bare meg, eller er det flere her som ergrer seg over at det ikke er med vanlig pris i ukens tilbud? Får støtt og stadig inn ukens tilbud fra flere webshoper, men ingen som sier hva som er vanlig pris. Hvordan skal man da vite at det i det hele tatt er et tilbud?

[ Denne Melding var redigert av: Psi_^ på 2002-08-14 22:02 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jojo, men hvis butikken skrive gal før-pris da ? Kan man svindle med tilbudsprisen, kan man også svindle med før-pris også. Det er jo ikke rent få ganger det har vært bråk med uriktige før-priser.

Men som sagt tidligere i denne tråden. Det er du, du og bare DU som må avgjøre om "Ukens tilbud" er et godt tilbud og om du skal benytte deg av det.

Lenke til kommentar

sendte klage til forbrukerombudet i formiddag så vi får se hva de mener. Aldri godt å vite, men er nå overbevist om at det strider mot markedsføringsloven å reklamere med tilbud uten å si i fra hva førprisen er. Uansett jeg skal si i fra her hva jeg får for svar fra forbrukerombudet når det kommer.

Jeg er jo klar over at det er opp til en selv å avgjøre om det er et godt tilbud eller ikke, men det tar jeg som en selvfølge at hver og en vurderer :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-15 18:13, m-kane skrev:

Skal du være sikker, så meld dem til forbrukerombudet. De har vel nekta elkjip å kalle det salg når de ikke kan bevise at salgspris er lavere enn førpris. Vil anta det samme gjelder tilbud?

Men Elkjøp har "kampanjer" ... ikke salg eller tilbud... :wink:

Men uansett... hvis det er ulovlig å ikke ha med før-pris, hvorfor blir ikke Rimi, Rema, Dressman, etc etc tatt av Forbrukerombudet da ? Det er jo så og si aldri med noe før-pris der.

Dessuten endrer prisene seg på hardware rimelig fort ... det ville være en urimelig stor jobb å annonsere alle prisene ørti ganger.(SYNS JEG !)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...