karinaas Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Telenor fyrer opp 3G Telenor setter nå alle kluter til for å gjøre deg oppmerksom på hva du kan bruke 3G-nettet til. Det reklameres hyppig på TV og mer er på vei. Les artikkelen her Lenke til kommentar
rstange Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Telenor setter nå alle kluter til for å gjøre deg oppmerksom på hva du kan bruke 3G-nettet til. Det reklameres hyppig på TV og mer er på vei. <a href="http://amobil.no/art.php?artikkelid=19243">Les artikkelen her TV på mobilen er det dårligste jeg har sett på lenge!! Det går rett og slett ikke ann og se TV på en mobil! det er for dårlig!!! Dessuten syns jeg Telenor skryter dette opp alt for mye!! Greit nok at det er fint med 3G, men jeg syns det er få plasser hvor man har 3G nett! Det er kun inne i stor byene det er dekning til 3G... Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Mer reklame? Pøh. Jeg venter med å kaste meg på 3G til prisene faller på bruk, og til det kommer andre innholdstjenester enn tv og videotelefoni (som jeg har liten eller ingen interesse av...). Endret 20. september 2005 av Tjohei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg