RBW Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 SanDisk har lansert en minnepinne som gjør at du kan ta med deg dine personlige innstillinger fra maskin til maskin. Les mer Lenke til kommentar
jasco Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Personlige innstilinger? Dvs. Windows instillinger eller hva? Im at a loss here... Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Som de nevner i artikkelen: "Alt av personlige filer, programmer, passord og innstillinger skal være mulig å få med." Så du ka få med e-post konto, mailer, bilder osv. samt at dette vil se likedan ut på alle pc'er du bruker penen på... Kan skreddersy snarveier og alt mulig og bruke de på alle pc'ene i verden (som kjører windows(av samme utgave..) vel og merke....) Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Det er tydeligvis dette som er inn når det gjelder minnepenner for tiden. Men det jeg lurer på er om det er noe hardware på pennen som kopierer de personlige innstillingene automatisk når man setter inn pennen eller er det en programvare man må innstallere? Lenke til kommentar
Anders Jensen Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Vel, det sies at ingen systemarkitekter noen gang har blitt sagt opp for å ha kopiert fra IBM. Kanskje det samme gjelder utviklere som kopierer funksjonalitet fra SUN? Skulle ikke forundre meg. Endret 20. september 2005 av Anders Jensen Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Som de nevner i artikkelen: "Alt av personlige filer, programmer, passord og innstillinger skal være mulig å få med." Så du ka få med e-post konto, mailer, bilder osv. samt at dette vil se likedan ut på alle pc'er du bruker penen på... Kan skreddersy snarveier og alt mulig og bruke de på alle pc'ene i verden (som kjører windows(av samme utgave..) vel og merke....) Hvis det virkelig funker så bra som det loves her så er det jo genialt både for flytting mellom maskiner og når man skal reinnstallere PCen sin. Det er tydeligvis dette som er inn når det gjelder minnepenner for tiden. Men det jeg lurer på er om det er noe hardware på pennen som kopierer de personlige innstillingene automatisk når man setter inn pennen eller er det en programvare man må innstallere? Jeg regner med det er en systmemappe på minnepinnen med den riktige programvaren og autostart. I teorien bør det altså gå som en lek å bruke den samme programvaren på minnepinner fra andre merker enn SanDisk. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Nå håper jeg du ikke tolker det som at _jeg_ har lovet dette Men det er jo slik artikkelen legger det frem.. Uansett, ett umåtelig interesangt produkt! Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Det er tydeligvis dette som er inn når det gjelder minnepenner for tiden. Men det jeg lurer på er om det er noe hardware på pennen som kopierer de personlige innstillingene automatisk når man setter inn pennen eller er det en programvare man må innstallere? Jeg regner med det er en systmemappe på minnepinnen med den riktige programvaren og autostart. I teorien bør det altså gå som en lek å bruke den samme programvaren på minnepinner fra andre merker enn SanDisk. Nettopp det samme tenkte jeg på :!: Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Stilig! Dette der var snadder! Vil! ha! Men da vil jeg gjerne ha 2gb utgaven! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå