GANTEN Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 jeg pleier og spille ofte så syntes jeg at den klikka veldig ofte så jeg valgte og redigere litt i skjerm instilingene mine.... noe jeg aldri burde gjort jeg gjore noe som fikk til at jeg ikke kan gå inn i spillet står at skjermen ikke klarer og drive instilingene....:'( har noen i de'er om hva jeg kan gjør for og jenoprete standar instiling og få den til og slutte og henge seg? (spillet heter World of warcraft) Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Dette har du sagt før. Dobbelpost. Kopi Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Dette har du sagt før.Dobbelpost. Kopi Når ble det lov til å ha bilde i signaturen ? Lenke til kommentar
GANTEN Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Dette har du sagt før.Dobbelpost. Kopi siden jeg trenger hjelp ja! Lenke til kommentar
mikken Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Siden du ikke får spilt data kan du jo kanskje sette deg ned med en bok? Lenke til kommentar
GANTEN Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Siden du ikke får spilt data kan du jo kanskje sette deg ned med en bok? HaHa Lenke til kommentar
Boye Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 :!: Digre overklokker :!: Last ned PowerStrip, og sett Hz der. Tror dette burde holde problemet i sjakk inntill du får løst det PowerStrip Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå