Gå til innhold

Hvor vanskelig er BLW?

Anbefalte innlegg

Spiller på Stormrage serveren, og guilden vår har akuratt kommer så langt at vi tar alle MC bossene i MC på et par dager. Vi har bare holdt på i MC i en måned nå, så det har jo ikke blitt så enormt mange epics på oss enda selv om det dropper en 10-15 epics på en kveld i MC. Vi er usikkre på om vi er klar for Majordomo og Ragnaros enda, men det blir vel kansje testet iløpet av uka. Onyxia må vi også prøve asap, men forbanna guildmates driver fortsatt og diller med å få keyen...

Spørsmålet er om vi kan begynne på BWL, eller om vi bare bør glemme det til vi behersker MC bedre, og vi har bedre utstyr over hele linja. Det er stor forskjell på en prest med 5,5k mana og en med 10k mana når fighten drekker ut...

Noen som har noen kommentarer? Zul Gurub ser vi egenlig vekk fra selv om det er endel bra drops der også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

BWL har lite med Ragnaros og gjøre. Og vil du ha god BWL trening er Zul Gurub plassen å starte. Her er det crowd control og kiting for alle penga.... Jeg ville tatt ZG mens dere venta. Steike bra plass for caster drops og veldig bra gjennomført gameplay.

-G

Lenke til kommentar
Ser ikke helt likheten mellom Domo og Razorgore jeg da menne.

Hvis dere bare går BWL hver dag lenge nok så får dere det inn tilslutt. Razorgore er egentlig mest taktikk.

Hørt om croudcontrol? Majordomo har faktisk et par adds som man må ha god kontroll på for å klare encounteret.

Om man ikke klarer å kontrollere alle dragene/orcene som kommer ved Razorgore, så ja, da taper man. :>

Lenke til kommentar
MC før Onyxia?!...

Guilden min tok Onyxia før vi var inne i MC vi :)

Men så tok vi jo hele instancen i løpet av 1måned etter vi starta og da :) (med ragnaros)

jeg vil nå si at hvertfall for horde så er onyxia steget etter geddon/shazz I vansklighetsgrad teamplay.

Vi farmer Ragnaros nå, har drevet rundt med hakkar osv siden 1.7 patchen, og nå har vi begynt seriøst på bwl. Jeg er den som styrer superdrakki i guilden, og hvertfall for meg virker ikke superdrakki som noe vanskelig fight akkurat som ragnaros så er det bare en taktikk man må ha i hodet og så ere enkelt. Men som horde er razorgore lett hører jeg, og det trur jeg stemmer for vi som horde beste guild, har snart tatt igjen alliance beste guild i bwl etter 1 dag der og de har drevet der 1-2uker.

Btw, kan anbefale å bli den som styrer razorgore for det er artig som faen å mindcontrolle en pett som gjør 50000dmg på 1 aoe spell:D

Lenke til kommentar

Razoregore er vel den eneste bossen som er lettere for horde og ikke alliance . Men det er uansett vanskelig å kite X antall legionærer etc. Men Vael er vanskelig uten aggro reduction aura(husker ikke hvilken Bleesing det er). Så alliance burde slå dere derfra og inn i resten av BWL.

Lenke til kommentar
Razoregore er vel den eneste bossen som er lettere for horde og ikke alliance . Men det er uansett vanskelig å kite X antall legionærer etc. Men Vael er vanskelig uten aggro reduction aura(husker ikke hvilken Bleesing det er). Så alliance burde slå dere derfra og inn i resten av BWL.

Det er en buff, ikke en aura. :)

Den varer i 5min uten talents og 15min med.

Lenke til kommentar

Razorgore er taktikk og ikke like mye om gear og evne. Horde har det noe lettere med Earthbind-totems, men alliance har også triks for Razorgore. Kan dere ta Ragnaros kan dere også ta Razorgore, men det krever taktikk og trening.

Vaelestrasz er endel hardere, særlig for horde. Han krever god taktikk og 5 tanks som alle må ha 315 FR eller tett opptil. Dere må også ha svært gode rogues, både med gear og til å spille dem. Healerne har også store utfordringer her. Tar horde-guilden deres Vaelestrasz er dere på god vei.

Broodlord er en pingle etter 1.7. Veien frem til Broodlord er kjedelig.

Firemaw er noe endret i 1.7, og vår guild har ikke prøvd oss noe særlig. Vi har istedet prioritert å skaffe elementium ore til Thunderfury (som MT fikk i natt). Firemaw, Ebonroc og Flamegore skal være overkommelige.

Chromagus er forandret etter 1.7, og de som brukte LoS-bug er nødt til å lære encounteren på nytt.

Oppsummert: BWL overtar der MC slipper. Tar dere ikke Ragnaros har dere lite å gjøre i BWL, kanskje med unntak av Razorgore.

Lenke til kommentar

Vi er nå på firemaw, og hadde han på 69%..

BWL starter egentlig med 2 ganske vansklige encounters, etterfulgt av broodloard lashslayer som egentlig bare er gratis epic items(vi tok han på første try)..

Man har vel egentlig ikke noe å gjøre i BWL vist man ikke har tatt Ragnaros..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...