Gå til innhold

Bør blotting legaliseres

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
dr.ittsekk: Det handler om individuell frihet. Å kunne velge hva en vil ha på seg uten å risikere å bli straffeforfulgt av den grunn.

Blotting handler ikke om man vil ha på seg genser eller skjorte. Det handler om å vise frem kjønnsorganet sitt til en person som ikke vil se det for å oppnå seksuell tilfredsstillelse.

Ja det handler vel om seksualitet og det mange opplever som maktesløshet i forhold til å kunne oppnå og kanskje beholde et intimt forhold til andre. Ved å blotte seg får man på en måte en seksuell makt. Det sies jo at voldtekt også er mer frustrasjonshandlinger enn en måte å "få seg noe" på.

Nå er jo blotting ikke helt harmløst heller. Mange vil nok oppleve dette som veldig krenkende og skremmende. Jeg ser ingen grunn til å legalisere noe som kan påføre andre sterkt ubehag og frykt. Jeg vil heller anbefale terapi og forsøk på hjelp.

Lenke til kommentar

Å legalisere blotting er å legaliserre overgrep. For det er jo det det er. En blotter slenger kølla midt i synsvinkelen til tilfeldige mennesker som ikke har yttret noe ønske om å se snabelen til blotteren. Særlig ikke når blotteren opptrer på en seksuell måte.

Nudisme derimot synes jeg vi godt kan være mer åpne for. Ser ikke noe problem i at folk skal få lov til å ralle rundt nakne om de ønsker det. Om vinteren må de kle på seg uansett, og om sommeren går jo alle halvnakne så forskjellen er minimal.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Ulovlig blotting har gjort at jeg kun har sett noen vri den av på et busstopp i 2 minusgrader én gang, og ikke 10. Ser ingen grunn til at folk skal ha rett til å slenge frem snabben når det passer dem...

Lenke til kommentar
Lurer på om det finnes kvinnelige blottere....

Hvis du definerer blotter som person som plutselig åpner frakken eller smekken og blotter sitt kjønnsorgan så sier statistikken tilnærmet 0...

Men jeg har jo sett noen utspjåka middelaldrende damer som kompenserer alderen med sminke og utrigning og ingen BH... :yucky::no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...