Dr.Ittsekk Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 dr.ittsekk: Det handler om individuell frihet. Å kunne velge hva en vil ha på seg uten å risikere å bli straffeforfulgt av den grunn. Blotting handler ikke om man vil ha på seg genser eller skjorte. Det handler om å vise frem kjønnsorganet sitt til en person som ikke vil se det for å oppnå seksuell tilfredsstillelse. Lenke til kommentar
magicus Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Vel kanskje det er derfor vi er uenige.. Når jeg snakker om blotting så mener jeg ikke i en seksuell forstand. Jeg kan vise frem trekkspillet mitt til noen som ikke vil se det og få seksuell tilfredsstilelse. Det er lovlig. Men med en gang det er nakenhet involvert så er alle imot. Det er ingenting gale med å være stolt av kroppen sin. Og hva loven angår bør en få gjøre akkurat det en vil med sin egen kropp og utseende. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Haha, magicus. Antar du synes det hadde vært topp om Leif-Thorvald(56) hadde vist frem sitt erigerte kjønnsorgan til din 4 år gamle datter!? Lenke til kommentar
magicus Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Larsp: du misforstår poenget. Å ha en erigert penis er helt naturlig. Det er nettopp i 4 års alderen barn begynner å bli bevisst på normene som gjelder seksualitet. Vår forakt mot nakenhet er noe vi har fått fra samfunnet etterhvert som vi er blitt sosialisert. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Larsp: du misforstår poenget. Å ha en erigert penis er helt naturlig. Det er nettopp i 4 års alderen barn begynner å bli bevisst på normene som gjelder seksualitet. Vår forakt mot nakenhet er noe vi har fått fra samfunnet etterhvert som vi er blitt sosialisert. Det dreier seg om noe annet enn nakenhet. Naturister går rundt nakne, mens blottere gjør seksuelle tilnærminger ved å blotte seg for enkeltmennesker som slettes ikke har bedt om å bli blottet for. Hva er det som er så naturlig med å dra fram penis til vilt fremmede? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Nei, det bær overhodet ikke legaliseres! Nudiststrender for da holde. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Larsp: du misforstår poenget. Å ha en erigert penis er helt naturlig. Det er nettopp i 4 års alderen barn begynner å bli bevisst på normene som gjelder seksualitet. Vår forakt mot nakenhet er noe vi har fått fra samfunnet etterhvert som vi er blitt sosialisert. Det dreier seg om noe annet enn nakenhet. Naturister går rundt nakne, mens blottere gjør seksuelle tilnærminger ved å blotte seg for enkeltmennesker som slettes ikke har bedt om å bli blottet for. Hva er det som er så naturlig med å dra fram penis til vilt fremmede? Nettopp! Kanskje det er du som misforstår magicus? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Kanskje det er du som misforstår magicus? Stemmer. Han burde nok ta seg en tur oppom nudistcampingplassen oppi landet et sted og sprade rundt med eldre nakne der. Lenke til kommentar
magicus Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Nei jeg har ikke misforstått, min definisjon er nok bare annerledes enn deres Dere kan godt kalle det naturisme hvis dere forstår mitt standpunkt bedre da... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Vel, naturister/nudister har jo egne områder. PROBLEM SOLVED! Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Jeg forstår hva magicus mener. Det handler om kulturell og samfunnsmessig aksept. I visse land er det uhørt for en kvinne å vise sitt ansikt offentlig. Det er unaturlig for dem, offentlig nakenhet er unaturlig for oss. Hadde vi holdt fast ved alle normer, ville samfunnet stått uutviklet. Til kjernen: Bør blotting legaliseres? Nei, ikke med det første. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Uansett, vi er jo på vei til et mer nakent samfunn. (bare se på klesmoten om sommeren) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Jeg forstår hva magicus mener. Det handler om kulturell og samfunnsmessig aksept. I visse land er det uhørt for en kvinne å vise sitt ansikt offentlig. Det er unaturlig for dem, offentlig nakenhet er unaturlig for oss. Hadde vi holdt fast ved alle normer, ville samfunnet stått uutviklet. Til kjernen: Bør blotting legaliseres? Nei, ikke med det første. Igjen, det er forskjell på naturisme og blotting. :-\ Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Ja, det er forskjell. Men hvis du går rundt som den naturalisten du er i Oslo's gater, blir du ikke da arrestert/får bot for blotting? Er forresten mot at dette skal legaliseres. Nudiststrender osv... holder. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Ja, det er forskjell. Men hvis du går rundt som den naturalisten du er i Oslo's gater, blir du ikke da arrestert/får bot for blotting? Antar man blir arrestert for usømmelig oppførsel på offentlig sted? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Larsp: du misforstår poenget. Å ha en erigert penis er helt naturlig. Det er nettopp i 4 års alderen barn begynner å bli bevisst på normene som gjelder seksualitet. Vår forakt mot nakenhet er noe vi har fått fra samfunnet etterhvert som vi er blitt sosialisert. Eh, din oppfatting er ikke riktig, på en måte, blotting er ikke og gå naken, det er og vise kjønnorganet sitt uten tilatelse. Og kan oppleves støtende. mange som blir utsatt for dette "fenomenet" synes det er en fryktelig opplevelse.. Hvis BLOTTING(vise kjønnsorgan uten at den som ser det vil det) blir lovelig i norge, så saksøker jeg noen. Alle naturbarn kan hoppe rundt på en nudiststrand. Kanskje jeg flytter til sverige, folk blir naturligvis og protesere. Hvis en en gammel dame eller noe blotter seg selv på bussen. Det oppleves støtende. Når det enda er sommer i nord-norge på høsten. Så kanskje det blir tatt opp. Endret 20. september 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Om man tenker som staten: JAA!! Genialt! Nå kan vi jo la blotterne utføre ulovligheter på et sted for seg selv så vi andre slipper å ta skade av det! *glise og bevilge penger* Var vel sånn de tenkte da de opprettet sprøyterommet. Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Med sprøyterommene så tenkte de vel at de som først bruker narkotiske stoffer kunne trenge et sted der det praktiseres bedre hygiene. Endret 21. september 2005 av Snillingen Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Med spr;yterommene s[ tenkte de vel at de som f;rst bruker narkotiske stoffer kunne trenge et sted der det praktiseres bedre hygiene. ...og unngå å skremme vekk turister. Det var vel også en grunn. Husker oppstyret da noen utenlandske flyselskap fjernet Norge som turistmål pga masse klager på narkiser. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 sjenerende? hvordan kan du synes det er sjenerende? Det er helt naturlig å være naken. Alle av oss har en naken kropp det er ingenting å skjule.. De som synes det er sjenerende må tåle såpass. Røyking er mer sjenerende. Og 10000000 ganger farligere. Klarer ikke du å se din egen kropp i speilet engang? du er ikke tilfeldigvis blotter selv? neida, fra spøk til babbling. blotting bør ikke legaliseres. det blir for dumt. 95% av alle normale mennesker liker ikke at en kar kommer å slenger kølla på bordet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå