Havana Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Ja bør den det? Jeg mener hvis noen sriøst har lyst til å blotte seg sp er det ikke noe i veien for det, jeg foreslår at vi da setter av egente områder til blotting hvor dette er ok sånn at de ikke må berøre andre med sin blotting.. Burde staten bruke penger på dette? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 *ler* Hvis noen har så lyst til å blotet seg så kan de vel starte sin egen blotteklubb? Men er ikke halve poenget med blotting å utsette det for folk som ikke ønsker det? Lenke til kommentar
Havana Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Ja, men da kan folk bli lied inn hvis de ønsker det til å være ansatte i disse simulerte mijøene hvor blottingen foregår, og hvorblotterne får sine behov tilfredstilt. Jeg sr på dette som en geial måte å få ned arbeidløsheten på Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Jaja, jeg synes i hvertfall ikke _staten_ skal sløse vekk tid og penger på noe sånt. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Jeg skjønner ikke hvor du vil hen med denne tråden? Du kan da fint invitere folk hjem til deg hvor du kan blotte deg så mye du bare vil. Bare husk å trekk for gardinene :!: Hele poenget med blottere er jo som TLZ sier, at de liker å fly rundt på offentlige steder og blotte sine "private parts" for vilt fremmede og intetanende mennesker. Dette i skarp kontrast til naturister/nudister som slett ikke ønsker å provosere andre. Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Forstår jeg deg riktig hvis jeg sier du vil sette av parkområder som skal forbeholdes blottere? Og her skal den Norske stat ansette personer som skal gå rundt å bli blottet for. Skal disse personene late som om de blir skremte eller indignerte, eller er det slik at ”offeret” bare skal si: ”Greit, håper det var godt, nå kan du ta på deg buksa igjen.”? Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 /irony :!: selvfølgelig bør blotting legaliseres Lenke til kommentar
Disease Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Gi meg én GOD grunn til at det skal legaliseres... Edit: Glemte noen ord : P Endret 20. september 2005 av Disease Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 De kan gå på en nudiststrand. Blotting er jo sjowing for folk som ikke vil det. jeg har andre ting og gjøre enn og se en 50 år gammel naken mann på vei til skolen. Lenke til kommentar
magicus Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Koffor ikke sette av egne blotte områder. eller egne blotte områder på restauranter etc. stapp de sammen med røykerne Jeg syns blotting er helt greit. Så lenge d ikke er bare gamle menn som driver med det. Gi meg en god grunn til at blotting IKKE bør legaliseres? For å beskytte barna? Tror de har sett det meste fra før av.. Ja til et friere samfunn uten idiotiske lover. Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) En av grunnene er at det oppfattes som sjenerende og ekkelt for de fleste mennesker. Det som har blitt blottet for synes jo at det er en fæl opplevelse. Endret 20. september 2005 av Snillingen Lenke til kommentar
magicus Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 sjenerende? hvordan kan du synes det er sjenerende? Det er helt naturlig å være naken. Alle av oss har en naken kropp det er ingenting å skjule.. De som synes det er sjenerende må tåle såpass. Røyking er mer sjenerende. Og 10000000 ganger farligere. Klarer ikke du å se din egen kropp i speilet engang? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 I den kulturen vi lever i så er det faktisk ikke helt naturlig å være naken overalt. Lenke til kommentar
magicus Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 I den kulturen vi lever i så er det faktisk ikke helt naturlig å være naken overalt. Det som er "in" nå er å skamme seg over sin egen kropp. Vi tror vi har det så bra med så mange lover som skal beskytte oss i Norge, men lover som denne er bare idioti. Samme med strengt lovverk for å ta lappen, bøter, lisens for å fiske! etc. Det blir bare for dumt. Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 sjenerende? hvordan kan du synes det er sjenerende? Det er helt naturlig å være naken. Alle av oss har en naken kropp det er ingenting å skjule.. De som synes det er sjenerende må tåle såpass. Røyking er mer sjenerende. Og 10000000 ganger farligere. Klarer ikke du å se din egen kropp i speilet engang? sjenerende? ja hvordan kan du synes det er sjenerende? Har jeg sagt det? De som synes det er sjenerende må tåle såpass. Du sier jo selv her at noen oppfatter det som sjenerende Alle av oss har en naken kropp det er ingenting å skjule.. Det er bare å begynne å gå naken på skolen eller på jobben det og se om folk reagerer eller ikke. Jeg regner selvsagt med at du er villig til å prøve siden du ikke har noe å skjule og røyk er mye mer sjenerende Røyking er mer sjenerende. Det kan ikke sammenlignes. Det er ingen som hopper foran en annen person med en røyk for å få opmerksomhet. Jeg er også usikker på om noen har blottet foran deg i den forstand som loven ikke godtar. Og 10000000 ganger farligere. alkohol er også farlig, men det er ikke sakens kjerne Klarer ikke du å se din egen kropp i speilet engang? jo, hva har det med saken å gjøre. Det er ikke ekkelt å ta på sin egen tiss, men om en 70 år gammel mann hadde spurt deg om du kunne ta på tissen hans så ville du nok nølt litt. Lenke til kommentar
magicus Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Når jeg snakker om blotting her så mener jeg ikke beføling eller en form for pågående blotting. Jeg mener at alle burde kunne fått gått rundt nakne uten å risikere å få bot eller bli tauet. De sosiale sanksjonene er gale nok fra før av enn at purken skal blande seg inn og. Hva er du redd for skal skje hvis det ble lovlig at folk kunne gå rundt naken... For det er vel det alt handler om? deg og hva du er redd for. Lenke til kommentar
Havana Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Mange gode innlegg her stå på, personlig synes jeg blottere burde bli kastrer, samtidig som de blir strømsjokket i pungen. Og at de burde bli sperret inne fra samfunnet i minst 2 år. Men jeg bare måtte starte en debatt her, er så jæveli kjedelig dag i dag, og jeg orka ikke gjøre lekser, og jeg er småforkjøla.... Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Når jeg snakker om blotting her så mener jeg ikke beføling eller en form for pågående blotting. Jeg mener at alle burde kunne fått gått rundt nakne uten å risikere å få bot eller bli tauet. De sosiale sanksjonene er gale nok fra før av enn at purken skal blande seg inn og. Hva er du redd for skal skje hvis det ble lovlig at folk kunne gå rundt naken... For det er vel det alt handler om? deg og hva du er redd for. Hva er du redd for skal skje hvis det ble lovlig at folk kunne gå rundt naken... For det er vel det alt handler om? deg og hva du er redd for. Sånne utsagn hører ikke hjemme noen steder uten grundig begrunnelse. Det du driver med er å bruke herskerteknikker og legger ord i munnen på meg. Du anklager meg også for å være fordommsfull der jeg ikke har sagt at jeg har noe i mot folk som går nakne. Jeg har sendt en klage til moderatoren. Endret 20. september 2005 av Snillingen Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Jeg mener at alle burde kunne fått gått rundt nakne uten å risikere å få bot eller bli tauet. Nå er det slik at i Norge tauer vi ikke mennesker, selv ikke blottere. Dette er forbeholdt blier. Personlig har jeg ingen interesse av at mennesker skal komme bort til meg å vise frem kjønnsorganet sitt til meg. (Vel det hender nok, men jeg vil helst bestemme hvem det skal være selv.) Jeg innser at det er personer i denne tråden som sympatiserer mer for dette behovet for selveksponering enn meg. For meg ville det oppfattes som noe merkelig å sette meg på bussen ved siden av en gammel mann og han hadde åpnet frakken og sagt: ”Se på denne du!” Dette hadde nok gitt meg, den velkjente, balltrefølelsen. Kan dere forklare meg når det å blotte seg for en person som ikke vil bli utsatt for det er en fin og naturlig ting. Lenke til kommentar
magicus Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 snilingen: Ja det er i din fulle rett. Hvis ytringsfriheten skulle være så begrenset på dette forumet så går eg over til ett annet. Er det lett å klage på folk du er uenig med? dr.ittsekk: Det handler om individuell frihet. Å kunne velge hva en vil ha på seg uten å risikere å bli straffeforfulgt av den grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå