Dwagon Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Er det bare meg eller virker Untold Legends - Brotherhood of the blade som Baldurs Gate ? *Liste opp likheter* Karakterer i spillet: Du kan velge 4 karaktere, hvor vær har sin egen klasse, du kan endre hårfarge, frisyre og hudfarge. de 4 du kan velge mellom er : Knigth Druid Alchemist Berzerker Stats, Strength Intelligence Dexterity Stamina Inventory og Skills Inventory er delt opp i faner, hvor man har faner for items, weapons, cloth/armor, stats, quest og skills. Skill systemet i spillet er akkurat det samme som Baldurs Gate, du har en liste som du kan bla nedover for å bestemme hvordan du skal dele ut dine skillpoints når du får en levelup, og du må ha 1 skillpoint i nr 1 og 2 dersom du vil ha skillen som ligger i nr 3. Gameplay Når man tasser rundt i verden dukker det opp slike portaler som man kan teleportere seg rundt med, fra skog til skog eller til startbyen om man ønsker. man har også en slik "Recall Stone" som gjør at du kan teleporter til startbyen og tilbake til plassen du stod på når du teleporterte... Denne har du uendelig av, men husker kun 1 plassering. F.eks. teleporter fra A til B og tilbake til A men ikke teleporter fra A til B til C,du havner nemmeligen altid på den plassen du teleporterte fra sist, men du kan bruke en slik teleport statue som du finner rundt omkring for å hoppe veggimellom.for så å returnere til B eller A Monster Ja... de er monster.. alt fra edderkopper til buskemenn ja.. Det var alt jeg kom på i farten.. har ikke spilt så langt enda er bare level 13. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Hva synes du om spillet da? ser at dette er et spill som er av min type.. rpg og bilspill ftw Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 (endret) Hva synes du om spillet da? ser at dette er et spill som er av min type.. rpg og bilspill ftw Jeg elsker det er jo det dyreste spillet til psp, men det er verdt det Et helt supert spill edit: jeg har Ridge Racer og det er et skikkelig Drifte spill... Genialt morro Endret 20. september 2005 av Dwagon Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Kan ikke sammenligne det med Baldur's Gate! Men Baldur's Gate: Dark Alliance derimot... Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 (endret) heh.. er jo baldurs gate det å Endret 20. september 2005 av Dwagon Lenke til kommentar
ostehovel Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Faktisk så er Untold Legends en kopi av Baldurs Gate Dark Alliace... Men er litt fiksa på så det passer PSP da, men ingen annet forsjeller som jeg har lest... Skal finne et sted i OSLO å kjøpe det i DAG:D:D har gledet meg til PSP dødslenge og nå har jeg en og nå skal jeg kjøpe Untold Legends(Kjøpte PSP rett etter skolen 1. september, og har Wipeout Pure) Endret 22. september 2005 av ostehovel Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 Du kommer ikke til å angre men et liiiite tips.. ikke bry deg med å sette items i våpen eller rustningen... du finner som oftes en bedre rusting/våpen rett etter at du har brukt en av dine items på å forbedre den... jeg snakker av erfaring. Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 jeg valgte bort en helg på byn, og kjøpte dette spillet idag. Må si det er ganske morro, sitter og spiller det nå på jobb. Ligner en del på sacred eller diablo, mye hack'n'slash. Spiller berserker. Det er en dame jeg ikke ville møtt på byn for å si det sånn. Må si at dette er i topp 5 over psp spill, ifølge meg da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå