Walts Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 (endret) trenger ny mobil, kjipt å ha SE T610 =P Funksjoner: -Kalender: ja, ikke så viktig hvordan den er -MMS: ja -GPRS: ja -EDGE: ikke så viktig -WAP:Ja -Kalkulator: ja -JAVA: ja -Email klient:ikke så viktig -Spill:ja, men ikke så viktig Form: -samme om det er vanlig eller klapp -Vekt: egentlig ikke så viktig med vekt, men ikek så tung -Antenne: vil ha intigrert antenne, vil ikek ha et slagvåpen -"Støt/sprut/støv-sikker": ikke så viktig Skjerm: Farge -Over 65000 farger -Størrelse på skjerm: stor som mulig vel, men ikek super viktig -Touchscreen: ikke så viktig Pris: Jeg har mellom 0 og 4000 kroner til rådighet, men minst mulig vil jeg bruke Med abonnementsbinding): nei Diverse: -Merke: ikke så viktig tror jeg, men SE er det jeg har mest lyst på -Kamera: ja -Videokamera: ja -Symbian: ikke så viktig -Triband: vet ikke helt hva det er =P -Infrarød port: ja, men ikke så viktig -Blåtann (Bluetooth): Ja -Minne: ikke viktig -Minnekort?:Ja, mest mulig siden den skal brukes til mp3 spiller også -Polyfoniske ringetoner: ja -MP3: Ja -Radio: ikke så viktig -3g(UMTS): ikke viktig -Wlan: ikek viktig - Mulighet for GPS: ikke viktig -Batterilevetid: ikke kjempe viktig, men gjerne ikke så dårlig -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? ringing,sms,mms, mp3, ta bilder med osv... Takker for alle svar =) Endret 20. september 2005 av djrabbit88 Lenke til kommentar
iCar Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Sony Ericsson W800i er vel den du er ute etter. Den koster underkant av 4000 kr uten abonnement. Har en skikkelig bra mp3 spiller, følger med 512 mb kort. Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Kan anbefale Sony Ericsson K750i, som jeg selv har. Det er den telefonen som har fått best testresultater. http://amobil.no/art.php?artikkelid=16475 Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg