Fiskn Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 Jeg har ikke testa den, men det virker ikke spessielt mye vits. Kan man koble til andre høytalere så er det vel mer interesant? Lenke til kommentar
Showbox Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Noen som har problemer med å skrive på tastaturet? Det enkelte ganger den ikke registrerer trykk. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Datating:Batteriet er meget bra. Holdt i 3-4 timer med litt diverse. Oi, det var bra gitt. Men bråker den mye da? Lenke til kommentar
Fiskn Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Nei, av og til går vifta kanskje hvert 5 min men ellers er den rimlig stille. Lenke til kommentar
nerval Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Noen som har problemer med å skrive på tastaturet? Det enkelte ganger den ikke registrerer trykk. ja, i høyeste grad.. meget irriterende.. si ifra hvis du finner en løsning på dette har kommet etter jeg la inn bios updaten som visstnok skulle fikse dette... merket ikke no til det før jeg la den inn, heh Lenke til kommentar
Showbox Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Håper det kommer ny biosoppdatering snart.... Lenke til kommentar
Fiskn Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Hehe. Oppdaterer ikke før det jeg heller Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Til opplysning døde min 1559 i dag.. Dvs den startet ikke da jeg skulle bruke den.. Ingen lamper lyser. Hva i granskauen? Den har jo ikke rukket å bli brukt også bare dør den. Ingen boot. Får ringe Netshop i morgen tidlig. Lenke til kommentar
Fiskn Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 prøvd å ta ut og inn batteriet ? Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 ja det funka ikke.. Blir retur dette. Lenke til kommentar
Showbox Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) ja det funka ikke.. Blir retur dette. Ta ut batteriet og strømkabelen. Sett strømkabelen i pcen. Start med bare strøm uten batteriet i pcen. Deretter kan du sette i batteriet. Endret 27. september 2005 av Metalwar Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 ja det funka ikke.. Blir retur dette. Ta ut batteriet og strømkabelen. Sett strømkabelen i pcen. Start med bare strøm uten batteriet i pcen. Deretter kan du sette i batteriet. Funka Men over til en annen ting som irriterer meg med denne pcn. Den går raskt i hvilemodus. Dette er forsåvidt greit, men problemet er når en rører dataen igjen og normalt skal bli innlogget i windows holder skjermen seg sort, og jeg må reboote for å komme inn i windows. Irriterende at dette skje hver gang en er borte i mere en fem minutter. Noen tips? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Sjekk innstillingene for strøm i kontrolpanelet. Der kan du selv velge når den skal gå i hvilemodus osv osv. Lenke til kommentar
Showbox Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Høyreklikk på skrivebordet. Egenskaper/skjermbeskytter/strøm/avansert. Der kan du merke av om den skal kreve passord når den gjennoppretter fra hvilemodus. Edit: Jeg bruker på/av knappen for å vekke den fra hvilemodus. Jeg anbefaler deg å oppdatere biosen. Da slipper du å bruke "ta ut og inn batteriet" metoden. Endret 27. september 2005 av Metalwar Lenke til kommentar
rhemal Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Noen som har problemer med å skrive på tastaturet? Det enkelte ganger den ikke registrerer trykk. ja, i høyeste grad.. meget irriterende.. si ifra hvis du finner en løsning på dette har kommet etter jeg la inn bios updaten som visstnok skulle fikse dette... merket ikke no til det før jeg la den inn, heh Jeg også, utrolig irriterende. Tror dere det hjelper å kjøpe nytt tastatur? såkalt country kit.. Irriterer meg sinnsvakt i spill som WoW der man ofte er avhengig av å skrive fort.. "polymorf the mage now!" = "plmf tge nw" HÆÆ? Tror dere det ville funka å rulle tilbake til en tidligerere firmware versjon? Endret 27. september 2005 av rhemal Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 ok.. hvor finner jeg biosen? Hvordan oppdateres denne uten floppy? Lenke til kommentar
Showbox Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Du kan bruke nero til å lage oppstarts cd/dvd. Husk å legg til biosen. Lenke til kommentar
Showbox Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Jeg også, utrolig irriterende.Tror dere det hjelper å kjøpe nytt tastatur? såkalt country kit.. Irriterer meg sinnsvakt i spill som WoW der man ofte er avhengig av å skrive fort.. "polymorf the mage now!" = "plmf tge nw" HÆÆ? Tror dere det ville funka å rulle tilbake til en tidligerere firmware versjon? Jeg har planer om å kjøpe et nytt usbtastatur til spilling. Det fungerte å skrive med den tidligere versjonen av biosen, men hvis du ruller tilbake kommer du til å slite med det batteriproblemet. Edit: Skrivefeil (skyldes tastaturet) Endret 27. september 2005 av Metalwar Lenke til kommentar
rhemal Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 yess! har leita etter en ynskyldning for å kjøpe World of Warcraft tastaturet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå