Gå til innhold

21" skjerm? trenger svar kjapt

normal

Anbefalte innlegg

Tenkte på en 21" Sony G-520 istedet for 19" G-420

Skal brukes til spilling, cs.

Noen med erfaringer?

Hvor lang er denne skjermen egentlig?

Driver og vurderer dette litt. Skulle jo helst hatt LCD men de "ghoster" jo og er ikke helt klar i raske bevegelser.

Så var det jo dette med: "Er skjermen utdatert (LCD tar over i samme kvalitet) om 2 år pga LCD skjermer med tilsvarende kvalteter?"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hat sett en Sony 21" en gang, husker ikke om det var E500 eller G500, ihvertfall forrige generasjon, konklusjonen er uansett helt kanon.

Tror ikke du får noe lcd i samme klasse til under 8k, og det blir jo en 16-17" som blir _liten_ i forhold.

Har du nok $ og plass på bordet (den er større enn du tror) er den som sagt helt kanon.

edit: Skrivefeil

[ Denne Melding var redigert av: MailMan13 på 2002-08-14 21:55 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-14 21:38, normal skrev:

Så var det jo dette med: "Er skjermen utdatert (LCD tar over i samme kvalitet) om 2 år pga LCD skjermer med tilsvarende kvalteter?"

Utdatert ? - en grei 21" CRT ghoster ikke ( ikke den billigste heller ) - er du bekymra for plassen, kjøp en shortneck - uansett anbefaler, sats på 21".

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-14 22:26, normal skrev:

var snakk om sony sin og den er ikke shortneck. Hvordan er G-520 i forhold til E-520?

Du har over 700 poster her, og spør hvor lang en G-520 er ?

Hvis du ikke kan Google og får sjekka hverken reviews eller Sony-sidene, står det bare pisspreik igjen - er det så imponerende at du skal ha en av disse skjermene... det er da folk sier: Get a Life !

Lenke til kommentar

jeg må få lov til å spørre hva i ******* du babler om når du ordlegger deg på den måten Zink. fraser som "get a life" når jeg spør om kvalitetsmessig forskjell på de to modellene klinger ikke i mine ører. det faller vel heller mer til rette for deg som misforstår hele setningen og tror jeg mener lengden på de to. jeg svarer først den forrige posteren og så stiller jeg et nytt spørsmål

og hva mener du egentlig med:

er det så imponerende at du skal ha en av disse skjermene... det er da folk sier: Get a Life !

anyway?

[ Denne Melding var redigert av: normal på 2002-08-14 23:11 ]

Lenke til kommentar

var bare noe jeg slengte med. ville ha litt mer om hvor stor den er i praksis... må man ha 2 pulter liksom

du quoter melding nr 3, og nå skriver du at jeg sier det i melding 1? er ikke DET patetisk?

stort problem for deg?

vil du jeg skal gå gjennom meldingene dine og lete fram feil? du har nok de du og

[ Denne Melding var redigert av: normal på 2002-08-14 23:38 ]

Lenke til kommentar

Det er da kurant nok det du spør om ang kvalitet og utsikter framover - ang. plass crt vs. lcd derimot... er sånt du sjekker sjøl, men OK:

G-520 Dimensions: (HxWxD)

19.7" x 19.6" x 19.1"... D = 47,5 cm

G-420 Dimensions: (HxWxD)

18.5" x 17.8" x 18.1"... D = 45,5 cm

- ang. standard pult, så blir det mer bekvemt med en tastatur skuff, eller en stressless med trådløs :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...