kekepower Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Heisann, jeg snakket med verksmesteren på det verkstedet jeg bruker på Saab'en min og han sa at det var ganske vanlig at det la seg is rundt airconditionanlegget og at denne isen da ville smelte og kunne se ut som en lekkasje fra motoren. Har dere hørt om dette før? Er dette vanlig? På forhånd takk. Mvh Stig-Ø. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Det er vanlig det ja, at kondens osv fra kjøeanlegget vil legge seg som en dam under bilen, se ut som en lekasje, om det har vært i bruk Lenke til kommentar
agvg Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Har dere hørt om dette før? Er dette vanlig? Har du noensinne tatt en svært kald gjenstand ut av fryseren eller inn om vinteren og lagt merke til at denne dugger og danner en dam hvis den står lenge nok i et fuktig rom? Samme skjer med AC-en i bilen, NAF har jo blitt nedring av bileiere som tror bilen lekker da de ser en stor dam under bilen der de har parkert. Lenke til kommentar
kekepower Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Tusen takk for svar. Jeg har aldri hørt om dette før, derfor måtte jeg spørre. Mvh Stig-Ø. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Egentlig burde det vært klistra opp en synlig lapp i bilen om dette, enten ved døra, hanskerommet eller whateva.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå